کد خبر : 1733976 | 08 بهمن 1399 ساعت 16:51 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات تمدید لائوتارو و اینتر بی نتیجه ماند

اینتر هنوز نتوانسته با لائوتارو مارتینز برای تمدید قرارداد به توافق برسد.

مذاکرات تمدید لائوتارو و اینتر بی نتیجه ماند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی در جولای 2018 با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو از ریسینگ کلاب به اینتر پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته خودش را در قامت یکی از مهم‌ترین بازیکنان نراتزوری به اثبات برساند.

 

 

1552458

 

 

لائوتارو مارتینز در این فصل نیز نمایش‌های درخشانی را در خط حمله اینتر از خود ارائه داده و در 19 مسابقه برای نراتزوری موفق به ثبت 9 گل و سه پاس گل شده است؛ موضوعی که به اینتر کمک کرده تا همچنان در کورس قهرمانی سری آ باشد. همچنین هماهنگی فوق العاده ای بین لائوتارو و روملو لوکاکو در خط حمله اینتر شکل گرفته که یکی از مهمترین امیدواری هواداران نراتزوری محسوب می شود.

 

روز گذشته منابع ایتالیایی گزارش دادند که در محل باشگاه اینتر، مذاکراتی با مدیر برنامه های لائوتارو برای تمدید این بازیکن صورت گرفته و اینکه رسیدن به توافق نهایی نزدیک است اما امروز کالچو مرکاتو ادعا کرد که در این جلسه دو طرف به نتیجه نرسیده اند و صرفا به تبادل نظر پرداخته اند.

 

 

1526285

 

 

در واقع اینتر خوشبین بود که بتواند قرارداد لائوتارو را تا 2024 تمدید کند اما در عمل اتفاق خاصی رخ نداد؛ با این حال این خوشبینی کماکان پابرجاست و سران اینتر معتقدند در آینده ای نزدیک می توانند لائوتارو را برای تمدید متقاعد کنند.

این بازیکن تابستان مورد توجه بارسا قرار داشت ولی رقم 111 میلیون یورویی مورد تقاضای اینتر همه چیز را منتفی کرد.

 

دیدگاه‌ها