کد خبر : 1733983 | 08 بهمن 1399 ساعت 17:09 | 55.5K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش زلاتان به اتهام توهین نژادپرستانه علیه لوکاکو

زلاتان ابراهیموویچ یک بار دیگر اتهام نژادپرستانه علیه خود را رد کرد.

واکنش زلاتان به اتهام توهین نژادپرستانه علیه لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، بازی شب گذشته تیم‌های میلان و اینتر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در حالی با برتری 2-1 شاگردان کونته همراه شد که این دیدار تحت‌الشعاع درگیری لفظی شدید بین دو نیمه زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو قرار گرفت.

بر اساس گزارش توتو مرکاتو وب ایتالیا، لوکاکو حین درگیری لفظی دو بازیکن به ایبرا می‌گوید که اگر وجودش را دارد بیرون از ورزشگاه یکدیگر را ببینند که مهاجم سوئدی میلان در پاسخ به لوکاکو می‌گوید «برو به آن (وودو) جادوی مزخرف عمل کن، خر کوچولو» و سپس توهینی به مادر روملو می‌کند.

 

 

1566405

 

 

مهاجم اینتر هم که از این جمله‌های زلاتان از کوره در رفت در پاسخ گفت :«تو در مورد مادر من حرف می‌زنی؟» و سپس توهینی به همسر زلاتان می‌کند. در نهایت بازیکنان دو تیم مانع شکل‌گیری درگیری فیزیکی بین این دو شدند.

به نظر می‌رسد ابراهیموویچ در استفاده از واژه «وودو» از فرهاد مشیری سهامدار اصلی و ایرانی اورتون الگو گرفته است، واژه‌ای که مشیری در ماه ژانویه 2018 از آن استفاده کرد و گفت که لوکاکو به خاطر پیام وودو تمدید قرارداد با اورتون را رد کرد.

 

 

1566391

 

 

هر دو بازیکن پس از این برخورد کارت زرد گرفتند و زلاتان در نیمه دوم با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد. زلاتان توهین نژادی به لوکاکو را رد کرده و اشاره کرده که طعنه راجع به جادوگری به ماجرای این بازیکن در اورتون باز می گردد.

او با انتشار پیام زیر در توئیتر خود یک بار دیگر هرگونه توهین نژادی را رد کرد:« در دنیای زلاتان جایی برای نژادپرستی نیست. ما همه از یک طبقه و برابر هستیم. ما همه فوتبالیست هستیم که برخی بهتر از دیگران بازی می کنند.»

 

 

1566419

دیدگاه‌ها