کد خبر : 1733994 | 08 بهمن 1399 ساعت 18:10 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

مسی و گریزمان تشنه بازی با رایو

بارسلونا با 2 کابوس تمام نشدنی برابر حریف مادریدی

رایووایکانو امشب جدیدترین مانع بارسا در کوپا دل ری است؛ تیمی که از لئو مسی و آنتوان گریزمان خاطرات تلخی دارد.

بارسلونا با 2 کابوس تمام نشدنی برابر حریف مادریدی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسلونا پس از پیروزی بر کورنیا در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری، امشب در دور یک هشتم نهایی میهمان رایووایکانو خواهد بود. بارسا در پی پیروزی بر الچه در لالیگا حالا روحیه مضاعفی هم دارد و روی کاغد شانس مسلم صعود به یک چهارم نهایی محسوب می شود.

 

 

1566537

 

 

لیونل مسی که پس از دو بازی محرومیت امشب به ترکیب بارسا باز می گردد، 10 بار برابر رایو به میدان رفته، 10 برد کسب کرده و 17 گل نیز به این تیم زده است یعنی متوسط 1.7 گل در هر بازی که به معنای واقعی کلمه کابوسی برای حریف مادریدی است.

 

در بارسلونا جدای از لیونل مسی، آنتوان گریزمان هم آمار بسیار خوبی در مصاف با این تیم کوچک مادریدی دارد. رایو در دسته دوم اسپانیا حضور دارد و دو سال است که از لالیگا به دور مانده اما گریزمان زمانی که برای سوسیداد و اتلتیکو بازی می کرد، بارها سابقه رویارویی با این تیم را دارد.

 

 

1566536

 

 

رایو یکی از شکارهای مورد علاقه گریزمان است و در شش بازی متوالی برابر این تیم گلزنی کرده است. در مجموع او 9 بار دروازه رایو را باز کرده و از این حیث تنها به بیلبائو بیشتر گل زده است(10 بار). گریزمان به سلتاویگو هم مثل رایو 9 گل زده است.

از فصل 15-2014 هر بار گریزمان برابر رایو قرار گرفته، توانسته دروازه این تیم را باز کند. در 4 بازی متوالی لالیگا و نیز دو بازی یک هشتم نهایی کوپا دل ری فصل 16-2015.

گریزمان و مسی امشب هم به رایو گلزنی خواهند کرد؟

 

 

دیدگاه‌ها