کد خبر : 1734003 | 08 بهمن 1399 ساعت 19:28 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای لمپارد بهترین ها را آرزو می کنم

کلوپ: متاسفانه توخل مربی خیلی خوبی است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از توماس توخل که به تازگی هدایت چلسی را برعهده گرفته تمجید کرد.

کلوپ: متاسفانه توخل مربی خیلی خوبی است

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه بود که باشگاه چلسی قطع همکاری خود را با فرانک لمپارد اعلام کرد. بعد از اتخاذ این تصمیم باشگاه لندنی خیلی زود سرمربی جدید خود را انتخاب کرد و مشخص شد که از این پس سرمربی سابق تیم های ماینس، دورتموند و پاری سن ژرمن یعنی توماس توخل روی نیمکت آبی ها خواهد نشست.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام به اخراج فرانک لمپارد واکنش نشان داد و گفت: " دو اتفاق رخ داد. اولین که فرانک لمپارد شغل خود را از دست داد که این مسئله بسیار دشواری است. چلسی در تابستان کار خارق العاده ای در نقل و انتقالات انجام داد. بازیکنان بسیار خوبی به خدمت گرفت اما این قبیل تغییرات به زمان احتیاج دارند. این تصمیمات زود هنگام بسیار دشوار است اما طبیعی است که آقای آبراموویچ به شما پول و بازیکن می‌دهد اما صبورترین فرد نیست.

 

 

1566569

 

 

من واقعاً فرانک را درک می کنم. او یک مربی جوان و بسیار با استعداد است. من فقط برای بهترین ها را برایش آرزو می کنم اما در عین حال وقتی در باشگاه خودتان این اتفاق رخ می‌دهد، بعد از این شرایط دشوار است. شاید حالا شرایط خوب باشد و می تواند به یک باشگاه دیگر برود و کار خود را از نو آغاز کند."

 

کلوپ درباره توماس توخل: " مشخصا توخل فوق العاده است. متاسفانه او مربی بسیار خوبی است. من مدتهاست که او را می شناسم و احترام زیادی برایش قائل هستم. این یک هدیه برای چلسی است و مطمئنم که برای توماس نیز این گونه خواهد بود و شرایط برای آنها خوب پیش خواهد رفت."

 

 

1566567

 

 

توصیه به توماس توخل: " من در جمع به توماس توخل توصیه ای نمی کنم. از طرفی مطمئنا نمی توانم پس از بازی بعدی برابر چلسی، برای او پیام ارسال کنم چراکه بعد از حضورش در فرانسه هرگز شماره فرانسوی او را نگرفتم. توصیه ای از طرف من لازم نیست."

دیدگاه‌ها