کد خبر : 1734005 | 08 بهمن 1399 ساعت 19:41 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاثیرگذاری رضاییان در صعود السیلیه

مدافع ایرانی السیلیه در جریان برتری تیمش مقابل الخور روی سه گل موثر بود.

تاثیرگذاری رضاییان در صعود السیلیه

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۱ جام امیر قطر، تیم السیلیه که مثل چهار مسابقه اخیرش رامین رضاییان را در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل تیم الخور قرار گرفت.

 

الخور در دقیقه ۴ با یک ضربه پنالتی پیش افتاد، اما تنها پنج دقیقه پس از آن و روی ارسال زیبایی که رامین رضاییان از سمت راست میانه زمین انجام داد، مهند علی با ضربه سر گلزنی کرد و کار را به تساوی کشید.

 

السیلیه در دقیقه ۲۲ روی سانتر کوتاه نذیر بلحاج از روی  کرنر و ضربه تیاگو برزیلی گل دوم را مقابل الخور به ثمر رساند، اما قبل از پایان نیمه اول این تیم روی تاثیرگذاری مدافع راست ایرانی‌اش به یک گل دیگر دست یافت.

 

در دقیقه ۳۵ رامین رضاییان مشابه گل اول سانتر بلندی به محوطه جریمه الخور فرستاد که در یک رفت و برگشت توپ به تیاگو رسید تا پاس چیپ او را مهند علی با ضربه قیچی برگردان دیدنی تبدیل به گل کند.

 

الخور در نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را با شوت پشت محوطه رافائل واز جبران کرد، اما در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده و روی پاس رو به جلویی که رامین رضاییان با ضربه سر داد، سعد حسین از جناح راست نفوذ کرد که پاس در عرض او و شوت زمینی احمد المنهالی گل چهارم السیلیه را به همراه داشت.

 

یاران رضاییان پس از  یک پیروزی و یک مساوی در لیگ ستارگان، امشب هم به روند خوب خود ادامه دادند و با برتری ۴ بر ۲ مقابل الخور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام امیر قطر شدند.

دیدگاه‌ها