کد خبر : 1734006 | 08 بهمن 1399 ساعت 19:44 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام رای پرنده جودوی ایران باز هم به تعویق افتاد!

در حالی که قرار بود رای دادگاه حکمیت ورزش درخصوص رسیدگی به پرونده جودوی ایران ۲۹ ژانویه اعلام شود، زمان اعلام رای تا ۲۶ فوریه به تعویق افتاد.

اعلام رای پرنده جودوی ایران باز هم به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه حکمیت ورزش درباره رسیدگی به پرونده شکایت جودو ایران علیه فدراسیون جهانی، ۲۶ شهریورماه برگزار شد و سپس دادگاه به دو طرف فرصت یک ماهه داد تا با یکدیگر به توافق برسند اما در این مهلت تعیین شده بین دو فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی جودو توافقی صورت نگرفت. بعد از آن دادگاه حکمیت ورزش با ارسال ایمیلی اعلام کرد که بعد از بررسی پرونده دو طرف تا ۲۹ ژانویه رای نهایی را صادر می کند.


در حالی که این روزها همه منتظر اعلام رای نهایی در خصوص تعلیق جودوی ایران بودند، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درخصوص دادگاه و اعلام رای گفت: باوجود اینکه منتظر بودیم رای ۲۹ ژانویه صادر شود، به صورت غیر منتظره‌ای، ایمیلی به دست ما رسید و در آن به دلایلی که برای ما هم مشخص نیست بیان شده که رای در ۲۶ فوریه اعلام می شود.


میراسماعیلی درخصوص دلیل به تعویق افتادن رای گفت: دلیلی که به ما اعلام کردند، این است که داوران نیاز به بررسی بیشتر پرونده دارند.


با این وضعیت حداقل یک ماه دیگر هم جودوی ایران تعلیق بین المللی خواهد بود؛ اتفاقی که از شهریورماه سال گذشته رخ داده و هنوز هم راه حلی برای رفع آن پیدا نشده است.

 

نویسنده: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها