کد خبر : 1734023 | 08 بهمن 1399 ساعت 20:42 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع چلسی در لیست خرید بارسلونا

باشگاه بارسلونا به جذب مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی علاقمند است.

مدافع چلسی در لیست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس آلونسو در بدو ورود به چلسی و زیر نظر آنتونیو کونته عملکرد درخشانی داشت و یکی از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در سال 2017 لقب گرفت. اما رفته رفته نقش مارکوس آلونسو در ترکیب چلسی کمرنگ تر شد و حالا اخباری در مورد احتمال جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو از آبی های لندن شنیده شده است.

 

1526440

 

نشریه اسپورت مدعی شد مارکوس آلونسو از وضعیت خود در تیمش راضی نیست و قصد جدایی دارد. ملی پوش اسپانیایی در این فصل کمتر در ترکیب چلسی به میدان رفته و حالا بارسلونا قصد دارد مارکوس آلونسو را برای تابستان بعد به خدمت بگیرد. بعید است بارسا در این زمستان شانسی برای خرید این بازیکن داشته باشد، زیرا هنوز وضعیت مدیریت این باشگاه مشخص نیست و انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نیز حدود یک ماه و نیم دیگر برگزار می شود.

 

اما یکی از اولویت بارسلونا در فصل تابستان خرید یک مدافع چپ جدید خواهد بود و به همین دلیل نام مارکوس آلونسو برای انتقال به این باشگاه مطرح شده است. البته خوزه لوییس گایا، مدافع والنسیا نیز دیگر گزینه ای است که شاید در تابستان راهی نوکمپ شود. مارکوس آلونسو تا سال 2023 با چلسی قرارداد دارد، اما بعید است در صورت ادامه روند نیمکت نشینی تمایلی به ماندن در این تیم داشته باشد.

دیدگاه‌ها