کد خبر : 1734029 | 08 بهمن 1399 ساعت 21:32 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه تسویه حساب اریکسن با میلان (عکس)

کریستین اریکسن کاری که در شهرآورد برگشت سال گذشته مقابل میلان را نیمه کاره انجام داده بود، شب گذشته تکمیل کرد.

لحظه تسویه حساب اریکسن با میلان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دربی دلامادونینا میان اینتر و میلان با حواشی زیادی همراه بود. دیداری که تحت الشعاع درگیری زلاتان ایبراهیموویچ با روملو لوکاکو قرار گرفت و فاحشی های این دو بازیکن به یکدیگر که ممکن است آنها را با محرومیت مواجه کند اما در این میان درخشش کریستین اریکسن و گل تماشایی او به چیپریان تاتاروشانو سنگربان میلان را نباید به راحتی فراموش کرد.


اریکسن که در نقل و انتقالات زمستان سال گذشته از تاتنهام به اینتر پیوست، هرگز در برنامه های آنتونیو کونته جایی نداشت به نحوی که سران این باشگاه از جمله جوزپه ماروتا مدیرورزشی اینتر چند هفته پیش به صراحت از جدایی اریکسن در ژانویه امسال خبر دادند و نراتزوری به شدت به دنبال مشتری دست به نقدی برای هافبک دانمارکی بود.


اما با این وجود، اریکسن نه تنها هرگز مصاحبه ای درباره وضعیتش در اینتر انجام نداد بلکه بدون کوچکترین اعتراضی، به تمریناتش پرداخت و هرگاه از سوی کونته ولو برای دقایقی کوتاه به بازی گرفته می شد، با تمام توان در خدمت اینتر بود و او شب گذشته به کمترین چیزی که استحقاقش را داشت، رسید.


در دربی برگشت سال گذشته میان نراتزروی و روسونری که 20 بهمن سال گذشته و پیش از شیوع کرونا در میان سیل انبوهی از هواداران دو تیم بخصوص طرفداران اینتر برگزار شد، شاگردان آنتونیو کونته با یک بازی فوق العاده زیبا و تماشایی، با نتیجه 4 بر 2 از سد مشکی و قرمز پوشان میلانی گذشتند ولی کمترین حق اریکسن در آن بازی، به ثمر رساندن یک گل رویایی بود.

 

1566605

 

1566606

 

1566611


جایی که او ار فاصله نزدیک به 35 متر تا دروازه میلان، صاحب یک ضربه کاشته شد و شوت مهلک کاپیتان تیم ملی دانمارک، با بدشانسی تمام به زیر طاق دروازه جانلوئیجی دوناروما برخورد کرد و کریستین اریکسن نتوانست یک گل زیبا و تماشایی را در دربی میلان به نام خودش ثبت کند.


اما او ماموریت ناتمامش در دربی سال قبل را به نحو احسن تکمیل کرد. زمانیکه اینتر در دقیقه 97 چسبیده به محوطه جریمه میلان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و اریکسن با ضربه ای نرم و دقیق، توپ را به تور دروازه چیپریان تاتاروشانو چسباند و اینتر را راهی مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا کرد.

 

1566607

 

1566608

 

1566583


حالا اریکسن که مورد غضب آنتونیو کونته قرار گرفته بود، نظرات را به سوی خودش برگردانده و حتی سرمربی اینتر در کنفرانس خبری پس از بازی با تمجید فراوان از این بازیکن، معتقد است به اریکسن نیاز دارد و هافبک دانمارکی در زمستان از جمع نراتزوری جدا نخواهد شد.

دیدگاه‌ها