کد خبر : 1734042 | 08 بهمن 1399 ساعت 21:55 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و پشیمانی از فروش مدافع اسپانیایی

احتمال بازگشت زودهنگام سرخی رگیلون به ترکیب رئال مادرید وجود دارد.

رئال مادرید و پشیمانی از فروش مدافع اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، سرخی رگیلون 24 ساله در اواخر فصل تابستان از رئال مادرید جدا شده و به پیشنهاد تاتنهام پاسخ مثبت داد. باشگاه اسپانیایی مبلغی حدود 25 میلیون پوند را برای فروش این مدافع دریافت کرد که در آن مقطع رقم مناسبی برای حل برخی مشکلات مالی رئال مادرید بوده است. اما سرخی رگیلون خیلی زود تبدیل به بازیکن ثابت و تاثیرگذار اسپرز شده و در این تیم عملکرد درخشانی ارائه داد. رگیلون در این فصل 13 بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت قرار گرفته است و نام او به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم ژوزه مورینیو مطرح می شود.

 

1541110

 

اما رئال مادرید بندی در قرارداد سرخی رگیلون گنجاند که بر اساس آن می تواند با پرداخت 40 میلیون پوند دوباره او را به اسپانیا بازگرداند. نشریه اسپورت مدعی شد زین الدین زیدان از عملکرد مدافعان خود مانند مارسلو در سمت چپ خط دفاعی راضی نیست و از مدیران رئال مادرید خواسته در تابستان بعدی برای بازگرداندن سرخی رگیلون استفاده کنند.

 

البته رئال مادرید می تواند در مواقع دشوار روی داوید آلابا، خرید جدید و احتمالی خود از بایرن مونیخ نیز حساب باز کند، اما احتمال دارد این مدافع اتریشی در قلب خط دفاعی این تیم قرار گیرد و اینگونه فرصت حضور سرخی رگیلون در ترکیب ثابت فراهم خواهد شد. اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی مارسلو از رئال مادرید در تابستان منتشر شده و در صورت رخ دادن این اتفاق بی تردید آنها یک مدافع چپ جدید جذب خواهند کرد.

دیدگاه‌ها