کد خبر : 1734057 | 08 بهمن 1399 ساعت 23:30 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی ۰ - ۰ ولوز؛ شروع توخل با آبی ها رویایی نبود

چلسی در مسابقه ای که برتری نسبی روی حریف خود داشت با تساوی بدون گل مقابل ولورهمپتون متوقف شد.

چلسی ۰ - ۰ ولوز؛ شروع توخل با آبی ها رویایی نبود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در مسابقه ای که برای اولین بار توماس توخل را روی نیمکت خود می دید به مصاف ولورهمپتون رفت که این بازی در پایان با نتیجه 0-0 پایان یافت.

 

چلسی کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 5 به گل اول دست پیدا کند. حرکت خوب کالوم هادسون اودوی از جناح راست و ارسال او به دهانه دروازه به شکلی فوق‌العاده خطرناک از جلوی پای اولیویه ژیرو عبور کرد.

 

 

1566650

 

 

در ادامه نیمه اول کار به تعادل کشیده شد و دو تیم حملات جسته و گریخته ای روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که البته هیچ کدام از آن ها باعث نشد خطر چندانی روی دروازه‌ها ایجاد شود؛ موضوعی که باعث شد بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل پایان پذیرد.

 

چلسی در نیمه دوم نیز کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 60 روی یک حرکت ترکیبی توسط بن چیلول به موقعیتی بسیار خوب دست یافت اما ضربه این بازیکن به دقت بود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1566649

 

 

در دقیقه 71 ولورهمپتون مهمترین موقعیت بازی را خلق کرد. پدرو نتو بعد از یک حرکت فردی خوب با دروازه چلسی تک به تک شد اما ضربه او بعد از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 82 چلسی به یک موقعیت خوب دیگر دست یافت اما ضربه متئو کواچیچ با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه عبور کرد تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

 

 

1566648

 

 

در ادامه نیز موقعیت‌های دو تیم به گل منجر نشد تا بازی نهایتاً با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و توماس توخل در اولین گام با چلسی به کسب یک امتیاز بسنده کرده باشد.

دیدگاه‌ها