کد خبر : 1734058 | 08 بهمن 1399 ساعت 23:45 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد با برنده توپ طلا

فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای اسپورتس مدعی شد لوکا مودریچ به زودی قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد.

رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد با برنده توپ طلا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال لوکا مودریچ به رئال مادرید در تابستان 2012، رسانه‌های کاتالانی از آن به عنوان یکی از بدترین خریدهای تاریخ لوس بلانکوس یاد کردند اما ستاره کروات بدون توجه به حواشی توانست قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد و اکنون می‌توان گفت که او یکی از بهترین هافبک‌های دنیا طی سال‌های اخیر بوده است.

 

درخشش لوکا مودریچ به حدی بود که او حتی در سال 2018، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق‌العاده با رئال مادرید و همچنین رسیدن با تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی جایزه توپ طلا را هم از آن خود کرد تا تمام منتقدانش او را به سکوت کامل دعوت کرده باشد.

 

 

1562326

 

 

با وجود بالا رفتن سن، لوکا مودریچ همچنان در آمادگی کامل به سر می برد و در 35 سالگی نیز یک مهره اصلی و تاثیرگذار در ترکیب تیم زین الدین زیدان محسوب می‌شود. با این حال قرارداد ستاره کروات در پایان فصل به اتمام می‌رسد و طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با آینده او مطرح شده است اما اکنون فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح اسکای مدعی شده که مودریچ در آستانه تمدید رئال مادرید قرار گرفته و به زودی این اتفاق رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها