کد خبر : 1734171 | 09 بهمن 1399 ساعت 15:10 | 341.1K بازدید | 2 دیدگاه

بهانه‌ای برای آشتی 

علی دایی و علی کریمی هم گریه شدند (عکس)

درگذشت مهرداد میناوند باعث نزدیکی بیشتر دو چهره محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران شد که کمتر آنها را در یک قاب دیده بودیم.

 علی دایی و علی کریمی هم گریه شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران در شوکی باورنکردنی به جامعه ورزش و فوتبال، به دلیل بیماری کرونا درگذشت و مراسم خاکسپاری او با حضور چهره‌های سرشناس در بهشت زهرا برگزار شد.

 

یکی از فریم‌های جالب در بهشت زهرا و در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند مربوط به حضور دو چهره مطرح در آن بود. علی دایی- علی کریمی؛ دو بازیکن سرشناس و محبوب سابق که بعد از فوتبال نیز دوران محبوبیت را طی کرده‌اند و البته با اختلاف نظرهایی با یکدیگر در این مسیر مواجه بوده‌اند. هرچند در برنامه مربوط به فینال لیگ قهرمانان آسیا که در آنتن پخش شد علی کریمی در زمان یاد کردن از علی دایی با لفظ احترام آمیز حاج علی از این اسطوره یاد کرده بود  اما این دو چهره امروز در کنار یکدیگر و در بهشت زهرا در مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند در کنار یکدیگر یک قاب خاطره انگیز دیگر را ثبت کردند. قابی که اهالی فوتبال امیدوارند در همه جا از این دو مشاهده کنند و مطمئنا حضور و رابطه صمیمانه‌ این دو با یکدیگر می‌تواند زمینه ساز اتفاقات روشن‌تری برای فوتبال ما شود. 

 

مهرداد میناوند در عین ناباوری و در شوک بزرگی به جامعه فوتبال درگذشت اما فوت این چهره دوست داشتنی هم سبب خیر و اتفاق روشنی شد و علی دایی و علی کریمی را اهالی فوتبال در کنار یکدیگر مشاهده کردند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها