کد خبر : 1734175 | 09 بهمن 1399 ساعت 15:15 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

الهویی: صادقی فلسفه کارگری را در سایپا زنده کرد

مربی گل گهر ابراز امیدواری کرد که شجاعت، به عنوان حلقه گم شده به تیمش بازگردد.

الهویی: صادقی فلسفه کارگری را در سایپا زنده کرد

به گزارش ورزش سه؛ تیم گل گهر سیرجان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، فردا به مصاف سایپا خواهد رفت. صحبت های سعید الهویی را در ادامه بخوانید:

 

 

تسلیت درگذشت میناوند

ابتدا از طرف آقای قلعه نویی و باشگاه گل گهر، درگذشت آقای مهرداد میناوند را تسلیت می گویم. این ضایعه را به جامعه فوتبال و باشگاه پرسپولیس هم تسلیت گفته و برای خانواده میناوند از خداوند صبر آرزو می کنیم. همچنین برای علی انصاریان هم آروزی سلامتی کرده و امیدواریم که هر چه زودتر به جمع ما برگردد. انشالله چنین اتفاقاتی چه برای جامعه فوتبال و چه برای مردم ایران کمتر رخ بدهد.

 

بازگشت فلسفه کارگری به سایپا

با توجه به تحلیل و آنالیزی که در طول هفته از سایپا داشتیم و شناختی که از آقای ابراهیم صادقی داریم می دانیم با تیمی با بازیکنان جوان و کادر فنی جوان و فلسفه فوتبال کارگری روبرو خواهیم شد. فوتبال کارگری، اصطلاحی بود که برای سایپا از قدیم به کار می گرفتیم و ابراهیم صادقی با حضور خود در سایپا این فلسفه را دوباره به باشگاه برگردانده است. آنها تولید می کنند و بازیکنان مثل کارگر، دستورات تلاش و دستورات کادر فنی را اجرا می کنند. مطمئنا بازی فیزیکی و پرخوردی شاهد خواهیم بود. 

 

1566875

 

شجاعت، حلقه گم شده گل گهر

سایپا از سال گذشته تیم خوبی در انتقال بوده و آماده خواهیم بود که فردا با تیمی مواجه می شویم که سعی می کند که به فضاهای مورد نظر خود برسد. برای این کار تمرین کرده ایم و فکر می کنم که بچه ها از نظر ذهنی، بدنی و تاکتیکی برای این دیدار آماده هستند. امیدوارم در بازی فردا، حلقه ای گم شده ای که در بازی با تراکتور شاهد آن بودیم، یعنی شجاعت را به دست بیاوریم و با قلب های بزرگ به اندازه کیفیتی که نشان می دهیم از بازی امتیاز کسب کنیم.


داوری ها به ضرر ما بوده است

عدم توفیق در نتیجه گیری علل مختلفی وجود دارد. متاسفانه در این چند هفته اشتباهات تاثیرگذار داوری به ضرر ما نبود. هفته گذشته یک گل صحیح و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. وقفه دو هفته ای سازمان لیگ، تیم ما را از دور بازی کردن خارج کرد. در کنار دلایل بیرونی البته یک سری دلایل داخلی هم بودند که آقای قلعه نویی با درایت خود آنها را پیدا کرده اند و سعی می کنند برطرفشان کنند. بخش مهم این دلایل این است که شجاعت لازم برای گرفتن حق مان را مخصوصا در چهار هفته اخیر که علی رغم بازی باکیفیت نتایج خوبی نگرفتیم، نداشته ایم.

دیدگاه‌ها