کد خبر : 1734717 | 12 بهمن 1399 ساعت 09:54 | 320.1K بازدید | 30 دیدگاه

گزارش ال موندو از بزرگترین قرارداد تاریخ

باورنکردنی: لئو مسی 555 میلیون یورو

نشریه اسپانیایی ال‌موندو جزییاتی از قرارداد نجومی لیونل مسی و بارسلونا را که گفته می شود بزرگترین قرارداد تاریخ ورزش است، منتشر کرد.

باورنکردنی: لئو مسی 555 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، نشریه ال موندو ادعا کرده که به قراردادی که مسی و بارسلونا در سال 2017 امضا کرده اند، دست یافته است. طبق این اسناد درآمد ستاره آرژانتینی بارسا طی چهار فصل می تواند به 555 میلیون یورو برسد.

گفته می شود که این قرارداد شامل دستمزد ثابت، حق انتشار تصویر مسی و مبالغ متغیر دیگری است که می تواند در سال به 138 میلیون یورو برسد.

علاوه بر اینها یک پاداش 115 میلیون یورویی بابت دستمزد تمدید و در قبال پذیرفتن قرارداد جدید و همچنین 78 میلیون یورو پاداش وفاداری در این قرارداد برای مسی در نظر گرفته شده است!

 

1567772

 

ال موندو گزارش کرده که این گران‌ترین قراردادی است که یک ورزشکار در طول تاریخ داشته است. البته مسی در اسپانیا مجبور است که تقریبا نیمی از این مبلغ را به عنوان مالیات پرداخت کند. گفته می شود که مسی تاکنون بیش از 510 میلیون یورو از مبلغ نهایی این قرارداد را دریافت کرده است.

 

1567770

 

این اسناد در حالی فاش شده اند که بارسلونا با بدهی های بسیار سنگینی مواجه است و رقم بدهی های این باشگاه را، که به شدت تحت تاثیر بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز قرار گرفته، مبلغی بیش از یک میلیارد یورو تخمین می زنند.

 

بارسلونا در حال حاضر و پس از اینکه جوزپه بارتومئو، رییس پیشین این باشگاه، نتوانست رای اعتماد بگیرد، تا برگزاری انتخابات ریاست بارسا در اسفند ماه، توسط هیئت مدیره اداره می شود.

 

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که مسی در مدت حضورش در بارسا نقشی اساسی در موفقیت های این تیم و کسب بیش از 30 عنوان قهرمانی از جمله 10 عنوان قهرمانی لالیگا و 4 جام قهرمانی چمپیونزلیگ داشته است.

 

لیونل مسی تقریبا نزدیک به دو دهه است که در بارسلونا حضور داشته اما در پایان فصل گذشته خواست که به او اجازه دهند این باشگاه را ترک کند. درخواستی که البته با آن موافقت نشد. اما در پایان این فصل مسی قادر خواهد بود بالاخره بارسلونا را ترک کند، آن هم به عنوان بازیکن آزاد!

دیدگاه‌ها