کد خبر : 1734718 | 12 بهمن 1399 ساعت 09:57 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

فیفا در مورد پرونده شجاع تصمیم گیری می کند

فریبرز محمود زاده – رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می گوید فیفا در مورد پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده رای خواهد داد.

فیفا در مورد پرونده شجاع تصمیم گیری می کند  

به گزارش "ورزش سه"، کمیته تعیین وضعیت پیش از این اعلام کرده بود صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد اما کمیته استیناف نظرش چیزی غیر از این بود و علیرضا صالحی رییس این کمیته اعلام کرد کمیته تعیین وضعیت می تواند به این پرونده رسیدگی کند. 

 

فریبرز محمود زاده – رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ هم نظری مشابه با جمشید نورشرق – رییس کمیته تعیین وضعیت دارد و می گوید: شجاع خلیل زاده بر اساس بندهایی که در قرارداد داشت با مراجعه به سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرد و حالا شکایت باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا مورد بررسی و بر اساس مستندات داخل پرونده رای صادر خواهد شد. 

 

از ابتدا هم مشخص بود که این پرونده باید از سوی فیفا تعیین و تکلیف شود به این خاطر که شجاع خلیل زاده به یک تیم خارجی ملحق شده است و پرونده شکایت او در حال حاضر فرامرزی است. البته گفته می شود باشگاه قطری پیش از همکاری با شجاع خلیل زاده مستندات پرونده او را مطالعه و بعد از مشورت با وکلای خارجی با این بازیکن ایرانی قرارداد بست. بازیکنان خارجی در لیگ ستارگان قطر ابتدا با کمیته ملی المپیک قطر قرارداد امضاء و سپس راهی تیم ها می شوند.

دیدگاه‌ها