کد خبر : 1736409 | 20 بهمن 1399 ساعت 12:31 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

اسماعیلی فر به دنبال رقابت با محرمی و نعمتی؛ 

دانیال جای خودش را در سپاهان باز کرد

آخرین مرتبه ای که مرتضی منصوری در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی حضور داشت به پیروزی 2 بر 1 مقابل پیکان باز می گردد و پس از این مسابقه دانیال اسماعیلی خودش را به ترکیب تیم تحمیل کرده است.

دانیال جای خودش را در سپاهان باز کرد

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر که پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان بیشتر در پست هافبک تهاجمی یا وینگر راست و چپ به بازی گرفته می شد، از دیدار برابر شاگردان سیروس پورموسوی که با پیروزی 2 بر 1 سپاهان خاتمه یافت، به ترکیب اصلی راه یافت و جایگزین مرتضی منصوری در پست دفاع راست شد.


شاگردان محرم نویدکیا در سه دیداری که دانیال اسماعیلی فر در پست دفاع راست بازی کرده، 6 امتیاز کسب کرده اند و به نظر می رسد مرتضی منصوری با نمایشی که بازیکن سابق ذوب آهن داشته، کار سختی برای بازگشت به پست دفاع راست در پیش دارد.


دانیال در مصاف با نفت آبادان ارسال کننده پاس گل اول تیمش برای سجاد شهباززاده بود و در دربی اصفهان نیز در دقیقه 78 روی پاس خلعتبری که یک نیمه زمین را استارت زده بود، به مانند مهاجم ریزنقش و تکنیکی سپاهان خودش را با استارتی سریع، از دفاع راست تیم به محوطه جریمه رساند تا خلعتبری گزینه راحت تری برای تبدیل توپش به گل داشته باشد و به اسماعیلی فر پاس داد و او هم گل اولش را در لیگ بیستم ثبت کرد؛ گلی که مدت ها بود انتظارش را می کشید.

 

1566225


اسماعیلی فر برخلاف هفته های ابتدایی فصل که جایگاه ثابتی در تیم نداشت و پس از شکست در هفته اول بیشتر نیمکت نشین شده بود و بیشتر در پست هافبک به عنوان یار جانشین بازی می کرد،  این روزها به یکی از بازیکنان اصلی سپاهان تبدیل شده ، و در دیدار برابر استقلال نیز می تواند یکی از مهره های تعیین کننده بازی لقب بگیرد. 


این بازیکن که یکی از جذاب ترین مهره های پنجره تابستانی لیگ بیستم بود، حالا پس از تثبت جایگاهش در سپاهان، به اهداف بالاتری هم می اندیشد؛ بی شک ادامه همین روند با سپاهان، می تواند او را به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم در مسیر پرچالش قهرمانی ششم طلایی پوشان تبدیل کند و از سوی دیگر می تواند رقیبی سرسخت باشد برای بازیکنان حاضر در پست دفاع راست تیم ملی؛ جایی که اسکوچچ در اردوهای قبلی علاقه ای به دعوت از وریا غفوری و رامین رضائیان از خودش نشان نداده و در آخرین اردو صادق محرمی و سیامک نعمتی گزینه های مد نظر او بوده اند.

دیدگاه‌ها