کد خبر : 1736937 | 23 بهمن 1399 ساعت 02:28 | 36.4K بازدید | 4 دیدگاه

اورتون 5-4 تاتنهام: کارلتو فاتح نبرد کلاسیک با مورینیو

اورتون در دیداری پرگل و تماشایی موفق شد با نتیجه 5-4 تاتنهام را شکست بدهد و به دور بعد رقابت های جام حذفی راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم در وقت های قانونی به تساوی 4-4 رسیدند تا کار به وقت های اضافی کشیده شود. در وقت های اضافی این اورتون بود که توانست به گل پنج برسد و فاتح این جدال نفسگیر شد.

ابتدا این تاتنهام بود که با گل دقیقه 4 داوینسون سانچس پیش افتاد. روی یک ضربه کرنر بود که مدافع پیش تاخته تاتنهام با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

 

 

1571329

 

ان نتیجه تا دقیقه 36 پا برجا بود تا اینکه روی اشتباه بازیکنان تاتنهام، دومینیک کالورت لوئین صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم از درون محوطه جریمه، کار را به تساوی کشید.

 

1571331

 

تنها دو دقیقه بعد ریچارلیسون اورتون را پیش انداخت. این مهاجم برزیلی که پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، بعد از یک حرکت در عرض با شوتی دقیق، توپ را به گوشه دروازه تاتنهام فرستاد.

 

1571332

 

فشار حملات اورتون ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 43 صاحب یک ضربه پنالتی شد که گیلفی سیگوردسون آن را تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

اما تاتنهامی ها خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کردند. در وقت های تلف شده نیمه اول بود که اریک لاملا با یک نفوذ خوب صاحب موقعیت شد و با یک ضربه حساب شده، توپ را به قعر دروازه اورتون فرستاد تا نیمه اول با نتیجه 3-2 به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، تاتنهام خیلی زود به گل تساوی رسید. در دقیقه 55 بود که روی یک ضربه کرنر، توپ مقابل دروازه به داوینسون سانچس رسید و او هم موفق شد گل دوم خود  و گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

در ادامه بار دیگر بازیکنان اورتون ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 68، ریچارلیسون که با یک پاس در عمق، درون محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

اما تاتنهامی ها پا پس نکشیدند و در دقیقه 84 بار دیگر کار را به تساوی کشیدند. روی ارسال دیدنی سون هیونگ مین به دهانه دروازه اورتون، هری کین توانست کار را به تساوی 4-4 بکشد تا بازی در وقت های اضافی دنبال شود.

 

1571333

 

در وقت های اضافی بار دیگر اورتون پیش افتاد. روی یک پاس به پشت مدافعان تاتنهام، برنارد صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ غیرقابل مهار، حساب کار را 5-4 کرد.

 

1571335

 

تلاش بازیکنان تاتنهام برای رسیدن به گل تساوی این بارثمری نداشت و در نهایت اورتون در این دیدار تماشایی به برتری رسید.

دیدگاه‌ها