کد خبر : 1736938 | 23 بهمن 1399 ساعت 08:25 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

هرکس می‌خواهد رئیس شود باید دل شیر داشته باشد

میزبانی: کِشتی دوچرخه‌سواری به گل نشسته

قهرمان و دوچرخه سوار سابق المپیکی ایران گفت: کشتی دوچرخه سواری به گل نشسته و نجات آن کار بسیار سختی است.

میزبانی: کِشتی دوچرخه‌سواری به گل نشسته

به گزارش "ورزش سه"، قادر میزبانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در انتخابات دوچرخه سواری دارد یا خیر، اظهار داشت: قصد و برنامه ای برای مدیریت در دوچرخه سواری ندارم، چون هرچقدر هم خوب کار کنید و موفق باشید، باز هم انتقاد وجود دارد. واقعیت این است که در ورزش ایران به افراد کاردان اهمیتی نمی‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه دوچرخه سواری مشکلات زیادی دارد، گفت: هرکسی که می‌خواهد نامزد شود و در این فدراسیون مدیریت کند، باید دل شیر داشته باشد. البته اینطور هم می شود که کسی دنبال اسم و رسم باشد و بخواهد شرکت کند و شرایط این رشته اهمیتی برایش نداشته باشد. کشتی دوچرخه سواری به گل نشسته و نجات دادن آن کار بسیار سختی است.

 

قهرمان و ملی پوش سابق المپیکی دوچرخه ‌سواری عنوان کرد: وضعیت مالی وخیم است و کمبود بودجه مشکلات زیادی را برای دوچرخه ‌سواری به وجود آورده است. از سوی دیگر ما در بخش مردان، زنان و رده های پایه دوچرخه سوار نداریم، چون در سال‌های گذشته پشتوانه سازی نکرده‌ام.

 

وی ادامه داد: برطرف کردن این مشکلات سخت و زمان بر است و کار یکی دو سال نیست. در حال حاضر یک دوچرخه معمولی برای تمرین و مسابقه ۱۲۰ میلیون و یک کفش ۵ میلیون تومان قیمت دارد و تجهیزات آن هم همه باید از خارج وارد شوند.

 

میزبانی با اشاره به اینکه باید در سال ۱۰۰۰ دوچرخه سوار اضافه شود، گفت: از این هزار نفر ۱۰۰ نفر با استعداد باید شناسایی شده و آینده دوچرخه سواری را تضمین کنند، اما متاسفانه اینطور نیست و در هیچ رده ای ما ورودی نداریم.

 

وی تاکید کرد: بیماری هم به نام دوپینگ در دوچرخه سواری وجود دارد که متاسفانه واگیردار هم است و درمان آن یک پروژه بزرگ است. من دوست دارم باشم و توانایی اش را هم دارم که این مشکل را درست کنم اما این کار زمان بر است و شرایطش هیچ وقت فراهم نبوده است. من هم وقتی می‌بینم هیچ کاری پیش نمی‌رود، چرا بیایم و خودم را خراب کنم.

 

نماینده ایران در المپیک ریو در مورد اینکه قبول دارید اتحاد لازم در دوچرخه سواری وجود ندارد، عنوان کرد: بله همینطور است و جامعه دوچرخه سواری نمی توانند، زیر یک سقف جمع شوند. متاسفانه برخی مربیان خودشان عامل دوپینگ هستند و خود من به شخصه نمی‌توانم با آنها کنار بیایم و آب مان در یک جوی نمی‌رود.

دیدگاه‌ها