کد خبر : 1736939 | 23 بهمن 1399 ساعت 08:28 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر جالب جوکوویچ درباره ۲ اسطوره تنیس

نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان صحبت‌های جالبی درباره فدرر و نادال مطرح کرد.

اظهارنظر جالب جوکوویچ درباره ۲ اسطوره تنیس

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، راجر فدرر، نواک جوکوویچ و رافائل نادال ۳ تنیسور مطرح جهان هستند که همیشه احترام متقابل نسبت به هم داشته‌اند.



فدرر و نادال با ۲۰ عنوان قهرمانی گرنداسلم رکوردی شبیه به هم دارند در حالیکه جوکوویچ مرد شماره یک جهان ۱۷ عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه دارد.



جوکوویچ ۳۳ ساله سال گذشته امیدوار بود در مسابقات تنیس آزاد آمریکا و رولان گاروس نتیجه خوبی کسب کند اما ضربه توپ او در برخورد با داور و اخراج از مسابقات برنامه‌ها را بهم زد.



جوکوویچ در این باره گفت: من به تمام رکوردهای حریف احترام می‌گذارم. فکر می‌کنم به خصوص راجر فدرر و رافائل نادال آنچه که در طول سالها به دست آورده‌اند، افسانه‌های ورزش ما هستند و من آنها را بسیار تحسین کردم.

 

وی افزود: آنها تأثیر مثبتی بر بازی، رشد، پیشرفت و موفقیت من دارند. می‌دانید اگر این دو نفر نبودند، در واقع چیزی نبوده است، بنابراین من رقابت‌های فوق العاده‌ای با این ۲ نفر داشتم و ما همچنان ادامه خواهیم داد.

 

مرد شماره یک جهان، خاطرنشان کرد: اما من موفقیت آنها را نمی‌خواهم اگر شما بدانید که منظور من چیست. من به موفقیت آنها حسادت نمی‌کنم چرا که موفقیت خودم را دارم و به آن پایبندم.

دیدگاه‌ها