کد خبر : 1739179 | 04 اسفند 1399 ساعت 08:57 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

پورتو – ماریتیمو؛ تقابل احتمالی طارمی و علیپور

امشب و در هفته بیستم لیگ برتر پرتغال پورتو میزبان ماریتیمو خواهد بود. دو تیمی که در ترکیب از بازیکنان ایرانی بهره می برند.

پورتو – ماریتیمو؛ تقابل احتمالی طارمی و علیپور 

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم وضعیت متفاوتی در جدول رده بندی دارند. پورتو پیش از برگزاری بیستمین دیدار خود با 41 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد  و در صورت پیروز در این دیدار 44 امتیازی می شود و به رده دوم جدول صعود خواهد کرد. به جای براگا که 43 امتیازی است. فاصله پورتو با صدر کمی زیاد است. اسپورتینگ که بازی بیستم خود را برگزار کرده هم اکنون با 54 امتیاز صدرنشین بلامنازع بازی هاست. 

 

و اما ماریتیمو تیم انتهای جدول است؛ با 19 امتیاز. مندس در بازی های اخیر از امیر عابدزاده در ترکیب ثابت تیمش بهره نبرده است و حاصل این تدبیر سقوط این تیم به انتهای جدول بوده است. هم چنین علی علیپور بعد از بازی با بلننسس که در هفته دهم و با پیروزی یک بر صفر ماریتیمو همراه بود فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ماریتیمو را پیدا نکرده است. اگر چه علی علیپور بعد از این بازی در جام حذفی مصدوم شد اما در برگشت دوباره به میادین بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد. 

 

در این بازی شاهد برخورد احتمالی مهدی طارمی و علی علیپور خواهیم بود. در صورتی که مندس از علی علیپور از ابتدای بازی استفاده نکند همان طور که اشاره شد به عنوان بازیکن تعویضی به او میدان خواهد داد. مهدی طارمی و علی علیپور هر دو در پرسپولیس هم بازی بودند و افتخار مشترک آنها در فوتبال ایران کسب عنوان آقای گلی است. مهدی طارمی اینروزها در ترکیب پورتو درخشان ظاهر می شود به طوریکه در بازی با یووه زننده یکی از گل های تیمش بود. او در لیگ برتر پرتغال هم شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی بازی ها دارد اما علی علیپور با وجود تلاش فراوان هنوز موفق به گلزنی برای ماریتیمو نشده است. شاید به این دلیل که مندس آنطور که باید و شاید در خط حمله تیم رویش حساب نکرده است. با توجه به شکست های اخیر ماریتیمو شاید مربی اسپانیایی تیم برای بازی با پورتو تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند که این تغییرات می تواند به حضور امیر عابدزاده و علی علیپور در ترکیب اصلی تیم منجر شود.

دیدگاه‌ها