کد خبر : 1739202 | 04 اسفند 1399 ساعت 10:39 | 16.4K بازدید | 3 دیدگاه

سرمربی استقلال در سخت ترین چالش مربیگری

فکری جلوی اعتصاب استقلالی‌ها را می‌گیرد؟

سرمربی استقلال کار سختی برای متحد نگه داشتن اعضای تیمش برای مسابقات آینده خواهد داشت.

فکری جلوی اعتصاب استقلالی‌ها را می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال روزهای پرچالشی را سپری می کند. با گذر از حواشی موجود پیرامون شایعات ایجاد تغییر در کادرفنی پیش بینی می شد با صحبت هایی که محمود فکری با ستاره ها و بزرگان تیمش انجام داده، آرامش به این تیم برگشته اما مشکلات مالی باشگاه که از مدت ها قبل وجود داشته کار را به جایی رسانده که شاید دیگر کاری از دست فکری نیز برای حفظ اتحاد بین بازیکنان بر نیاید.
روز گذشته بازیکنان استقلال در اعتراض به مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات شان در محل تمرین جلسه ای یک ساعته را با محمود فکری برگزار کردند. فکری که چندین بار به بازیکنان قول داده بود پیگیر مسائل مالی است و از بازیکنان خواسته بود به تمرینات و مسابقات فکر کنند، دیروز اعلام کرد که کاری از دستش برنمی آید و حتی گفت که اگر فکر می کنند مشکل برای پرداختی ها خودش است، حاضر است این تیم را ترک کند.


در جلسه روز گذشته اما یک مساله مهم از سوی باشگاه اعلام شد. برخی بازیکنان اعلام کردند حالا که فکری نیز کاری برای حل مشکلات از دستش برنمی آید، بهتر است حضور در تمرینات را تحریم کنند که البته این موضوع چندان به مذاق سرمربی آبی ها خوش نیامد. فکری تصمیم گیری درباره اعتصاب در تمرینات را به عهده بازیکنان گذاشت اما خطاب به آنها گفت که نباید کاری کنند که حرمت باشگاه استقلال و هواداران پرشور این تیم زیر سوال برود.


در چنین شرایطی مشخص است که فکری علاقه ای به اعتصاب در تمرین ندارد و به همین خاطر فعلا قصد دارد خودش بازیکنان را برای انجام تمرینات حفظ کند اما شاید در روزهای آینده با حل نشدن مشکلات دیگر کاری از دست او نیز برنیاید.


حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی می افتد. برخی بزرگان استقلال در تماس با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خواهان حضور آنها در تمرینات و صحبت با بازیکنان شدند که هنوز این مساله نیز محقق نشده است.

دیدگاه‌ها