کد خبر : 1739243 | 04 اسفند 1399 ساعت 13:17 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

براساس اساسنامه با پست مدیریت، در انتخابات شرکت کردم؛

شیرازی: دست رقبای خودم را می‌بوسم

رئیس جدید هیئت فوتبال استان تهران پس از پایان مجمع و انتخاب دوره در مورد مسائل مختلفی در گفتگو با خبرنگاران توضیح داد.

شیرازی: دست رقبای خودم را می‌بوسم

به گزارش "ورزش سه"، حبیب الله شیرازی بار دیگر با رای اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران انتخاب شد و در پایان مراسم در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به این سوال که چه برخوردی با منتقدانش خواهد داشت، اینطور حرف هایش را آغازکرد: من دست آنها را می بوسم. هم آقای ملک آباد، هم آقای نکیسا دستشان را می بوسم و از آنها که رقیبان جدی من بودند، می خواهم که به ما کمک کنند. فکر می کنم که آقای دکتر نکیسا واقعا وجودشان ارزشمند است و باید در بخش کمیته جوانان و استعدادیابی و مدارس فوتبال بیایند و کار کنند. خودم حتما به آنها پیشنهاد خواهم داد. آخر جلسه هم به ایشان گفتم در مسیر توسعه ما را یاری کنند.


حبیب الله شیرازی در پاسخ به این سوال که برخی نامزدها معتقد بودند که شانس برابر در رقابت با شما نداشته اند، بیان کرد: من فکر می کنم با آرایی که تقسیم شد، حرفشان درست نباشد. تمام تلاشمان را کردیم که 48 نفر حضور داشته باشند و 4 نفر نبودند. دیدید که چگونه رای دادند. هر کدام نفری 5 دقیقه صحبت کردند.


او ادامه داد: بالاخره ما چون در هیئت فوتبال هستیم، عملکرد ما پررنگ تر بود و بقیه باید از طریق ارائه برنامه به اعضای مجمع آرای لازم را جلب می کردند.


از شیرازی در مورد نارضایتی نکیسا از روند برگزاری توضیح داد: البته آخر کار که آمدند و از ما تشکر کردند. البته من برگزار کننده نبودم. آقای طالقانی رئیس کل امور استان ها و اداره کل این کار را کردند. فکر می کنم در مباحثی که ایجاد شد، استقبال خوبی از اعضای مجمع شاهد بودیم. حتی یک اختلاف نظر هم ایجاد شد که تغییر هم انجام شد تا شمارش آرا به خوبی انجام شود.


از حبیب الله شیرازی پرسیده شد آیا درست بود که او به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران در انتخابات شرکت کند. او به این سوال اینطور واکنش نشان داد: براساس اساسنامه عمل شده است. من که خودم سرخود اینجا ننشسته بودم. برابر اساسنامه یکی از افرادی که می تواند رای بدهد و حضور داشته باشد، من هستم. این ایراد به بنده نیست و برابر مقررات کار کردم.


سوال بعدی از شیرازی در مورد تلاش های گل‌محمدی برای ایجاد تاخیر در انتخابات بود. او معتقد بود شیرازی می تواند یا سرپرست باشد یا نامزد هیئت فوتبال. رئیس هیئت فوتبال در واکنش به این سوال بیان کرد: مدیر کل جدید آقای پریچهره می گویند براساس اساسنامه. بند 9 ماده 24 را که من ننوشتم. این از طریق وزارت ورزش سال 90 به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و می گوید بنده مسئولیت دارم تا زمانی که انتخابات را برگزار کنم. اگر امروز رای نمی آوردم می رفتم. پس ببینید برگزاری انتخابات براساس اساسنامه برعهده کمیته سه نفره ای است که متشکل بود از نماینده اداره کل، دکتر جعفری و دکتر آل اسحاق و دبیر هیئت فوتبال. این سه نفر از ابتدای کار ثبت نام را کردند و فرآینده به خوبی جلو رفت.


از شیرازی در مورد دلیل بیرون کردن خبرنگاران سوال شد و او به این سوال اینطور واکنش نشان داد: روند برگزاری انتخابات به گونه ای است که ابتدای جلسه پلاتویی می گیرند و سپس در آخر هم درباره نتایج جلسه فیلم برداری و گزارش می شود. این را من ننوشتم؛ فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده است و ما هم تلاش کردیم که این پروتکل را انجام دهیم.


شیرازی در مورد برگزاری انتخابات یک هفته پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می شود برای مهندسی انتخابات فدراسیون این انتخابات زودتر برگزار شده، اضافه کرد: اگر من انتخاب نمی شدم که انتخابات مهندسی نمی شد. ما که نمی توانیم تکلیف فوتبال استان تهران را به تعویق بیاندازیم. این پیشنهاد مدیرکل محترم بود؛ دوم و چهارم اسفندماه را پیشنهاد دادند و فدراسیون روز چهارم را انتخاب کرد.

دیدگاه‌ها