کد خبر : 1739251 | 04 اسفند 1399 ساعت 13:41 | 32.7K بازدید | 2 دیدگاه

آقای شیرازی باید از همه نظرات و سلیقه ها استفاده کند؛

محمدی:نادر محمدی از تیم‌های بزرگی پیشنهاد دارد

مدیرعامل باشگاه پیکان می گوید شیرازی که دوباره ریاست هیئت فوتبال تهران را برای یک دوره دیگر در اختیار دارد، باید به طیف هایی که خواهان ایجاد تغییر بودند، توجه داشته باشد.

محمدی:نادر محمدی از تیم‌های بزرگی پیشنهاد دارد

 به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران، گفت: متولی برگزاری این مجمع اداره کل ورزش تهران و فدراسیون فوتبال است. اگر این مجمع بعد از انتخابات فدراسیون هم برگزار می‌شد بازهم یکسری شائبه وجود داشت. مهم اجرای استاندارد این مجمع بود که به نظر من خیلی خوب برگزار شد. اولین بار است که در چنین مجمعی حضور پیدا می‌کنم. با دوستان همفکری کردم و به نظر من که در داخل مجمع بودم هیچ شائبه‌ای نبود.


محمدی درباره اینکه عده‌ای برای آینده فوتبال تهران ابراز نگرانی کردند، گفت: با توجه به اینکه توزیع آرا یکطرفه نبود، رئیس برگزیده باید همه طرف‌ها را در نظر بگیرد. هر رای که امروز به آقای شیرازی داده نشد از طرف طیفی بود که علاقه‌مند به تغییر بودند. امروز دموکراسی دیدیم و آقای شیرازی می‌تواند از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

 

مدیرعامل باشگاه پیکان با اشاره به آرای ملک آباد و نکسیا، حرف هایش را از سر گرفت و گفت: وقتی این مجمع را با مجامع سایر استان‌ها که روسا یکطرفه برنده می‌شوند مقایسه می‌کنیم، به این پی می‌بریم که آقای شیرازی باید از همه نظرات و سلیقه‌ها استفاده کند. طبیعتاً در هر انتخاباتی ممکن است نظرات و تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. باید به انتخاب اعضای مجمع احترام گذاشت. الان آقای شیرازی رئیس فوتبال تهران در همه گروه‌ها و طیف‌هاست و این به نظر من باید به عنوان اصل اول در مشارکت اعضای مجمع در این رای‌گیری در نظر گرفته شود.

 

از محمدی در رابطه با شرایط تیم فوتبال پیکان نیز پرسیدند که او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: وضعیت ما عالی است و امیدوارم در نیم فصل دوم بهتر هم شویم. قطعا در نیم فصل بازیکن جذب می‌کنیم و امروز با تارتار در این خصوص جلسه داشتیم.

 

مدیرعامل باشگاه پیکان، درباره وضعیت نادر محمدی خاطرنشان کرد: این بازیکن از تیم‌های بزرگی پیشنهاد دارد ولی بازیکن ماست و در پیکان به فوتبال ایران معرفی شد. او باید بداند که کجاست و قدر موقعیتش را هم بداند.

دیدگاه‌ها