کد خبر : 1739268 | 04 اسفند 1399 ساعت 14:48 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

تیم وریا، برنده دیدار درون تیمی شد (عکس)

تمرین امروز استقلال با بازی درون تیمی دو تیم سفید و زرد برگزار شد که در ضربات پنالتی، تکلیف تیم برنده مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال نیز همچون روزهای گذشته برای دیدار مقابل مس رفسنجان برگزار شد که در این جلسه تمرینی، بازیکنان این تیم در قالب دو تیم زرد و آبی در یک دیدار جدی به مصاف هم رفتند.

 

در بازی امروز ابتدا تیم سفید توسط ارسلان مطهری به گل رسید. حرکت فرشید اسماعیلی که امروز نیز در ابتدای تمرین تولد او جشن گرفته شد، منجر به خلق یک موقعیت شد که ارسلان مطهری موفق شد دروازه حسین حسینی را باز کند.

اما تیم زرد پس از 6 دقیقه به گل تساوی رسید. شلوغی مقابل دروازه تیم سفید و رد و بدل شدن توپ میان بازیکنان در نهایت فرصت خوبی برای شیخ دیاباته ایجاد کرد تا او گل تساوی را به ثمر برساند.

 

این بازی که در دو تایم 40 دقیقه ای برگزار می شد، با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید تا تیم برنده ئر ضربات پنالتی مشخص شود. در ضربات پنالتی دو تیم ۴ ضربه پنالتی زدند و برای تیم سفید وریا غفوری، عارف غلامی، علی سنایی و فرشید باقری پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند و برای تیم زرد دیاباته، مسعود ریگی و احمد موسوی پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند و سینا خادمپور نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا تیم سفید برنده این این بازی شود.

 

1575278

 

1575279

 

1575280

 

1575281

 

در حاشیه این تمرین، احمد مددی مدیرعامل استقلال با حضور در میان بازیکنان، به آنها قول پرداخت مطالباتشان را داد. از نکات مهم دیگر تمرین امروز می توان به حضور معین عنایتی فرزند رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال اشاره کرد. همچنین بابک مرادی به دلیل احساس درد نظاره‌گر این بازی بود. شجاعیان و قایدی در این بازی غایب بودند.

 

دیدگاه‌ها