کد خبر : 1739290 | 04 اسفند 1399 ساعت 15:51 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا گل‌گهر نیاز به تقویت دارد؟

تلنگری که پرسپولیس به تیم امیر قلعه‌نویی زد

شکست سنگین برابر سرخپوشان پایتخت نشین سرمربی گل گهر را برای حضور قدرتمندانه در نیم فصل دوم رقابت های لیگ بیستم به فکر فرو برده است.

تلنگری که پرسپولیس به تیم امیر قلعه‌نویی زد

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان به واسطه شروع زودهنگام تمرینات و آمادگی خوبی که کادر فنی این تیم در میان بازیکنان قدیمی و جدید تیم ایجاد کرده بود، شروع خوبی نسبت به سایر تیم های مدعی در رقابت های لیگ برتر داشت؛ با این حال هر چه جلوتر آمدیم شرایط برای شاگردان امیرقلعه نویی و رقابت با سایر تیم ها که روز به روز هماهنگی بیشتری پیدا می کردند، سخت تر شد.


نگاهی به ترکیب تیمی گل گهر سیرجان و نفراتی که امیرقلعه نویی در اختیار دارد و مقایسه آن با بازیکنانی که در اختیار تیم های استقلال، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و حتی برخی دیگر از تیم های حاضر در دوره بیستم رقابت های لیگ بیستم، نشان می دهد که اگر امیرقلعه نویی قصد رقابت برای کسب سهمیه آسیایی را دارد، باید نفرات تاثیرگذاری را برای نیم فصل دوم به تیمش اضافه کند.

 


در حال حاضر امیرقلعه نویی در بخش دفاعی گزینه های جایگزین مناسبی در هیچ یک از 4 پست خود در اختیار ندارد و در بخش میانی و تهاجمی نیز ماجرا غیر از این نیست؛ محرومیت سهرابیان، علی علیزاده، گادوین منشا و مصدومیت های که برای بازیکنان تیم به خصوص شاکری ایجاد شد، در طول نیم فصل اول این ضعف تیم گل گهر را آشکار کردند و حالا باید دید سرمربی باتجربه آبی پوشان سیرجانی چه فکری برای تقویت تیم خود دارد.


تاکنون جدایی یوسف وکیا و حسام هاشم پور از جمع گل گهری ها قطعی شده و تنها مرتضی تبریزی به جمع بازیکنان این تیم اضافه شده اند.

دیدگاه‌ها