کد خبر : 1739299 | 04 اسفند 1399 ساعت 16:24 | 17.6K بازدید | 3 دیدگاه

امروز لیست ورودی و خروجی می‌دهم؛

خطیبی: برای موفقیت تراکتور با کسی تعارف ندارم

رسول خطیبی می‌گوید که برای سربلندی و موفقیت تراکتور با هیچ کسی تعارف ندارد و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشش را خواهد کرد.

خطیبی: برای موفقیت تراکتور با کسی تعارف ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتور پس از تمرین امروز و در حالی که در ورزشگاه بنیان دیزل حضور داشت، گفتگویی کوتاه را با دوربین این باشگاه انجام داد و در آن به تقدیر و تشکر از هواداران و مدیران باشگاه تراکتور پرداخت و گفت که «به خاطر اسم تراکتور، با کسی تعارف نخواهم داشت و هدف سربلندی تراکتور خواهد بود» اظهارات او را می‌خوانید:

 

* از مردم آذربایجان رخصت می‌خواهم
 افتخار می‌کنم که سرمربی تیم بزرگ تراکتور هستم؛ قبلا اینجا بودم و اینجا بزرگ شدم و به این مورد افتخار می‌کنم. از پیشکسوتان و هواداران و مردم آذربایجان رخصت می‌خواهم و امیدوارم که روزهای خوبی را در کنار هم داشته باشیم.

 

* به خاطر اسم تراکتور تعارف نمی‌کنیم
نام تراکتور از همه اسم ها بزرگتر است، مطمئن باشید با کسی به خاطر نام تراکتور تعارف نخواهم کرد و این اسم برایمان مهم تر از هرچیز دیگری است. بازیکنان و عوامل باید در خدمت تیم باشند و امیدوارم با تمام وجود برای تیم کار کنیم تا برای سربلندی و موفقیت تیم تلاش کنیم چون سربلندی این تیم، سربلندی مردم آذربایجان خواهد بود.

 

* هنوز لیست ورودی و خروجی نداده ام
امیدوارم روزهای خوبی را در کنار هم داشته باشیم. خیلی اسم ها گفته می‌شود اما من تا الان اسمی برای ورودی و خروجی نداده ام و بعد از تمرین جلسه ای خواهیم داشت که درباره آن صحبت خواهیم کرد. من فقط پیمان بابایی را صبح زنگ زدم و آمدم باشگاه و صحبت هایی انجام شد، ایشان قرارداد را بست و بقیه بازیکنان هم بعد از جلسه، لیست ورودی ها را به باشگاه می‌دهم تا به جمع بندی برسند و بازیکنان مدنظر را برای تیم بیاوریم تا یک تیم قوی و محکم برای نیم فصل دوم حضور داشته باشیم.

 

* برای آلومینیوم آرزوی موفقیت دارم
در آخر از مردم اراک و مردم مرکزی و هواداران تیم آلومینیوم اراک و بازیکنان تشکر دارم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم، انشالله روزهای خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها