کد خبر : 1739301 | 04 اسفند 1399 ساعت 14:05 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

فیلیپه لوئیس:

سیمئونه قلب ندارد؛ از مورینیو عصبانی بودم

مدافع برزیلی سابق اتلتیکو و چلسی از مربیان سابقش دیه گو سیمئونه و ژوزه مورینیو صحبت کرد.

سیمئونه قلب ندارد؛ از مورینیو عصبانی بودم

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه لوئیس سال ها مدافع چپ ثابت اتلتیکو بود اما تابستان 2019 ترجیح داد به برزیل بازگشته و برای فلامینگو بازی کند. طبق گفته خودش، او فصل قبل زیر نظر ژرژ ژسوس بیشتر از دوران حضورش در اتلتیکو از فوتبال لذت برد.لوئیس هرگز با دیه گو سیمئونه مشکلی نداشت و حتی پس از حضور ناموفق در چلسی، با رضایت ال چولو به اتلتیکو بازگشت و جایگاهش را نیز پس گرفت؛ولی او سیمئونه را از لحاظ شخصیتی خیلی قبول ندارد.

 

 

1575312

 

 

او می‌گوید که برای سرمربی سابقش ژوزه مورینیو نیز نهایت احترام را قائل است، هر چند که معتقد است این مربی پرتغالی در زمان مربیگری‌اش در چلسی در حق او خیانت کرده است.

لوئیس با اشاره به نارضایتی از وضعیت خود در آخرین فصل حضورش در چلسی به نشریه دیلی‌میل گفت:« زمانی که برای اولین بازی فصل نیمکت‌نشین شدم، در اتاق مورینیو را زدم و به او گفتم که چرا مرا به اینجا آوردی؟ چرا نگذاشتی در اتلتیکو بمانم؟ و او گفت که وقتی من در تیم هستم، بابت خط دفاعی تیم احساس امنیت نمی‌کند، درست مانند آسپیلیکوئتا.

 

 

1328612

 

 

او به من گفت که باید تلاش کنم جایم را در تیم پس بگیرم. انتظار چنین تصمیمی را از سوی او نداشتم چون قرار بود نام من در لیست نفرات اصلی تیم باشد. او حق هم داشت، چون من در آن زمان خوب بازی نمی‌کردم اما فکر می‌کنم که باید به زمین می‌رفتم تا بتوانم پیشرفت کنم.»

 

لوئیس افزود:« من هرگز بابت پیوستن به چلسی پشیمان نشدم، چون چلسی هم یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است، هر چند یک بازیکن وقتی به تیمی می‌رود، فقط می‌خواهد بازی کند.»

 

 

1328626

 

 

مدافع سابق اتلتیکومادرید از روزهای کاری خود زیر مربی‌ سابقش در این تیم دیه‌گو سیمئونه هم صحبت کرد. او گفت:« اکنون می‌توانم به عنوان یک دوست صمیمی برای دیه‌گو سیمئونه پیام بفرستم. پیش از این حرف زدن با او همیشه استرس‌آور بود. باور کنید بازی در تیم سیمئونه آسان نیست. او قلب ندارد. سیمئونه هرگز به شما نمی‌گوید اوه، چه حیف، بازیکن بیچاره! باید این یا آن کار را برایت انجام دهم. او فقط برای پیروزی تصمیم می‌گیرد.»

 

دیدگاه‌ها