کد خبر : 1739305 | 04 اسفند 1399 ساعت 15:01 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

بدترین PSG با الخلیفی؛ چه بر سر پاریس آمده؟

در یک دهه اخیر سابقه نداشت پی اس جی در یک فصل شش شکست را تجربه کند.

بدترین PSG با الخلیفی؛ چه بر سر پاریس آمده؟

پاری‌سن ژرمن در این فصل بدترین عملکرد را در 10 سال اخیر داشته است. شکست 0-2 خانگی پاری‌سن ژرمن مقابل موناکو در لیگ یک فرانسه هشدارها را در تیم پایتخت نشین فعال کرد. تیم پاریسی ششمین باخت خود را در این فصل تجربه کرد و شرایطش برای رسیدن به صدر جدول سخت‌تر شد. لیل هم توانست لوریان را مغلوب کند و اختلافش را با مدافع عنوان قهرمانی به چهار امتیاز برساند. 

 

 

Image result for PSG

 

 

آمار و ارقام PSG نشان می دهد این فصل از بدترین فصل‌های دوران مدیریت ناصر الخلیفی بوده است. مالک قطری از سال 2011 اختیار باشگاه را در دست گرفت. تیم مائوریسیو پوچتینو برابر چهار تیم نخست جدول تنها یک امتیاز کسب کرده است. دو بازی رفت و برگشت را مقابل موناکو واگذار کرد و در زمین لیل مساوی کرد. همچنین در پارک دو پرنس مغلوب لیون شد. این بی‌ثباتی موجب شده است بر خلاف معمول، چهار تیم برای کسب قهرمانی لوشامپیونا تلاش کنند. در یک دهه اخیر همیشه در این لیگ فرانسه، یک یا دو تیم برای فتح جام رقابت می‌کردند.

 

 

1575253

 

 

شکست یکشنبه شب پاری‌سن ژرمن برابر موناکو یک رکورد منفی نیز به ثبت رساند. از زمان ناصر الخلیفی باشگاه فرانسوی 6 شکست را در یک فصل تجربه نکرده بود. آخرین باری که این اتفاق رخ داد به فصل 11-2010 بر می‌گردد. PSG در آن سال چهارم شد و نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این آمار یک بی‌ثباتی نگران کننده را نشان می‌دهد که ممکن است منجر به دست از دادن یک جام شود. 

 

 

1575315

دیدگاه‌ها