کد خبر : 1739312 | 04 اسفند 1399 ساعت 16:47 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلر سه شغله منچستر، داور چهارم شد! (عکس)

لی گرانت دروازه بان ذخیره منچستریونایتد در دیدار شب گذشته این تیم مقابل نیوکاسل، نقش مربی دروازه بانها و داور چهارم را ایفا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ جزیره، شب گذشته منچستریونایتد موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد نیوکاسل عبور کرده و به رده دوم جدول رده بندی بازگردد. نکته عجیب این دیدار، حضور لی گرانت سنگربان ذخیره منچستر در نقش کمک داور چهارم بود.


لی گرانت که اکنون در سومین فصل حضور خود به عنوان بازیکن منچستر یونایتد قرار دارد، پس از انتقال غافلگیرانه خود از استوک سیتی در ژوئیه 2018، فقط دو بار برای شیاطین سرخ به میدان رفته است.


این دروازه بان 38 ساله که با هزینه 1.5 میلیون پوند و با درخواست ژوزه مورینیو به منچستر پیوست، در این مدت یک بار در رقابت های لیگ کاپ و یک بار نیز در لیگ اروپا برای منچستر به میدان رفته است و در این مدت به عنوان ذخیره دخیا بر روی نیمکت یا سکو نشسته است.


اما زمانیکه اوله گونار سولسشر سرمربی منچستر اقدام به انجام تعویض کرد، مسئله ای باعث تعجب طرفداران منچستر شد، حضور شولا شویتر 17 ساله و یا ورود خوان ماتا نبود بلکه قرار داشتن تابلوهای تعویض در دست لی گرانت تعجب هواداران شیاطین سرخ را برانگیخت.

 

1575317

 

1575319

 

1575318

 

دلیل حضور گرانت به عنوان داور چهارم، محدودیت های مربوط به همه گیری ویروس کرونا است. به این معنی که کادر مربیگری باشگاه ها تابلوهای تعویض دیجیتال را نزد خودشان نگه داشته اند تا تعداد افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنند یا آنها را از طریق صفحه تماس لمس می کنند، کاهش یابد.

 

1575320

 


گرانت علاوه بر ایفای نقش داور چهارم در بازی شب گذشته، نام او به عنوان مربی دروازه بان های منچستر یونایتد نیز در لیست رسمی بازیکنان و کادر اجرایی بازی درج شده بود. با عدم حضور چندین مربی از جمله مایک فلین، مایکل کریک و کایران مک کنا، گرانت به عنوان مربی دروازه بان تیم سولسشر نیز معرفی شد.


در بازی شب گذشته، دین هندرسون به عنوان بازیکن ذخیره دخیا بر روی نیمکت منچستریونایتد حضور داشت. یونایتد به لطف گل های راشفورد ، جیمز و برونو فرناندس ، از سد نیوکاسل گذشت.

دیدگاه‌ها