کد خبر : 1739400 | 05 اسفند 1399 ساعت 00:06 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رویایی السد به سمت قهرمانی؛

محمدی درخشید، ژاوی برنده شد (عکس)

العربی با وجود نمایش عالی مهاجم ایرانی خود نتوانست برتری مقابل السد را حفظ کند و دو گل در لحظات پایانی دریافت کرد.

محمدی درخشید، ژاوی برنده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العربی در شرایطی که مثل همیشه مهرداد محمدی را در خط حمله داشت، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مهمان السد صدرنشین بود.

 

العربی بازی را توفانی آغاز کرد و روی نمایش درخشان و تاثیرگذاری ستاره ایرانی خود توانست خیلی زود دروازه شاگردان ژاوی را باز کند و با یک گل در زمین حریف پیش بیفتد.

 

مهرداد محمدی که با فرارهای تند و تیز خود خط دفاعی تمام تیم‌های قطری را آزار داده، در دقیقه ۱۰ بازی مقابل السد هم حرکت سریعی از جناح راست زمین انجام داد که ارسال او با پای غیر تخصصی به مقابل دروازه را سباستین سوریا با ضربه سر تماشایی تبدیل به گل کرد.

 

العربی که در دقیقه ۳۰ یک موقعیت عالی را توسط یوسف المساکنی از دست داد، در نهایت نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر مقابل السد پشت سر گذاشت.

 

شاگردان ژاوی برای جبران نتیجه نیمه دوم را آغاز کردند و پس از حملات پیاپی موفق شدند در دقیقه ۶۳ توسط رودریگو تاباتا به گل تساوی برسند، اما این نتیجه خیلی دوام نداشت و ستاره ایرانی العربی باز هم برای تیمش در رسیدن به گل ایفای نقش کرد.

 

مهرداد محمدی در دقیقه ۷۷ با پاس چیپ تماشایی از میانه زمین، یوسف المساکنی را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد تا این بازیکن که در نیمه اول یک فرصت خوب را هدر داده بود، با شوت زمینی مهار نشدنی دروازه السد را باز کند تا دومین پاس گل ستاره ایرانی العربی مقابل ژاوی که یکی از بهترین پاسورهای تاریخ فوتبال جهان به حساب می‌آید، به ثبت برسد.

 

1575405

 

العربی در آستانه شگفتی در ورزشگاه جاسم بن حمد و ثبت نخستین شکست فصل السد بود، اما شاگردان ژاوی با بازگشت عجیب در لحظات پایانی توانستند سرنوشت را برای خود تغییر دهند.

 

بغداد بونجاح در دقیقه ۹۰ و سانتی کازورلا با شوت تماشایی در دقیقه ۲+۹۰ موفق شدند دروازه یاران محمدی را باز کنند و در ادامه نیز العربی که یک موقعیت خوب دیگر را از دست داد، این بازی را با شکست ۳ بر ۲ پشت سر بگذارد.

 

1575408

 

یاران محمدی که در هفته‌های اخیر روند خوبی داشته و در چهار دیدار اخیرشان دو مساوی و دو برد داشتند، با باخت مقابل السد ۲۳ امتیازی و در جایگاه ششم جدول لیگ ستارگان قطر ماندند.

 

شاگردان ژاوی نیز با این برد ۴۷ امتیازی شدند و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر شدند؛ السد با توجه به اینکه ۱۳ امتیاز از الدحیل رده دومی بیشتر دارد، در پنج هفته باقی مانده از فصل تنها نیاز به یک برد دیگر دارد تا قهرمانی‌اش را قطعی کند.

 

مهرداد محمدی، ستاره ایرانی العربی که پیش از ۷ گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر موثر بود، دو پاس گل هم مقابل السد داد.

دیدگاه‌ها