کد خبر : 1739421 | 05 اسفند 1399 ساعت 01:53 | 124.9K بازدید | 4 دیدگاه

روزهای نحس ستاره ایرانی تمام شد؛

مدافع سابق چلسی سد راه خوشبختی جهانبخش(عکس)

ستاره ایرانی برایتون پس از یک ماه و نیم دوباره فرصت بازی به دست آورد که بازگشت او به میادین با بدشانسی تیمش همراه بود.

مدافع سابق چلسی سد راه خوشبختی جهانبخش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش دومین دوره آسیب دیدگی خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را در شرایطی پشت سر گذاشت که به‌عنوان یار جانشین مقابل کریستال پالاس به میدان رفت و با وجود میل زیادی که به گلزنی و خلق موقعیت داشت، اما در باز کردن دروازه حریف ناکام ماند.

 

ستاره ایرانی برایتون که ۴۳ روز قبل در دیدار جام حذفی آسیب دیدگی پیدا کرده و پس از آن هفت مسابقه لیگ برتر و دو دیدار حذفی را از دست داده بود، در حالی فرصت کوتاه مدت برابر کریستال پالاس را به دست آورد که یک موقعیت جدی هم داشت ولی شوت او با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

 

در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را پس از ۹ مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت دوباره در فهرست و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم فالمر به مصاف کریستال پالاس رده چهاردهمی رفت.

1575445

 

ماتِتا، مهاجم فرانسوی جدید کریستال پالاس که سومین بازی خود برای این تیم را انجام می‌داد، موفق شد در دقیقه ۲۸ دروازه برایتون را باز کند تا یاران جهانبخش با شکست یک گله نیمه اول را پشت سر بگذارند.

 

برایتون در دقیقه ۵۵ توسط ولتمان، مدافع هلندی و پیشتاخته‌اش گل تساوی را به ثمر رساند، اما گراهام پاتر سرمربی این تیم که در تلاش برای کسب پیروزی خانگی مقابل کریستال پالاس بود، در ادامه مسابقه دست به تغییرات هجومی زد و علیرضا جهانبخش را در دقیقه ۸۱ وارد زمین کرد.

 

1575446

 

جهانبخش پس از ورود به زمین یک دریبل موفق، یک تکل صحیح، دو برتری در دوئل با بازیکنان حریف، دو پاس دقیق و ۱۱ لمس توپ داشت، اما یک شوت هم به سمت دروازه کریستال پالاس زد که ضربه خطرناک او با تکل مدافع مقابل‌اش در چارچوب دروازه قرار نگرفت.

 

برایتون که در لحظات پایانی نمایش هجومی‌تری داشت، در دقیقه ۸۹ یک موقعیت جدی خلق کرد که پاس در عرض دنی ولبک و شوت محکم علیرضا جهانبخش از پشت محوطه جریمه را گری کیهیل، مدافع سابق چلسی و کنونی کریستال پالاس با تکل عالی و به موقع مقابل او دفع کرد و اجازه نداد تبدیل به گل شود تا برایتون تنها یک کرنر به دست بیاورد.

 

1575447

 

در حالی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، کریستال پالاس روی یک حمله غافلگیر کننده در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده و با شوت کریستین بنتکه، مهاجم تعویضی خود که سابقه بازی در لیورپول را هم دارد، به گل برتری دست یافت.

 

یاران جهانبخش پس از ۶ هفته شکست‌ناپذیری پیاپی در لیگ برتر انگلیس که با سه مساوی و سه پیروزی برای آنها همراه بود، دیدار با کریستال پالاس را با بدشانسی و گل ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۲ بر یک واگذار کردند تا ۲۶ امتیازی و در رده شانزدهم جدول لیگ جزیره بمانند.

 

1575450

 

ستاره ایرانی برایتون در شرایطی دوران مصدومیت نسبتا طولانی مدت خود را پشت سر گذاشت و به میادین بازگشت که دوازدهمین بازی خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر انگلیس را انجام داد، اما با درخشش و تکل به موقع مدافع سابق چلسی در ثبت نخستین گل خود ناکام ماند.

 

بازگشت جهانبخش به میادین می‌تواند خبر خوبی هم برای دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی باشد چراکه او از این پس تنها لژیونر ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلیس را هم زیر نظر خواهد داشت تا برخلاف اردوهای قبل، دوباره شانس دعوت شدن را به این بازیکن بدهد.

 

1575448

دیدگاه‌ها