کد خبر : 1739482 | 05 اسفند 1399 ساعت 12:36 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

همچنان قطر شانس اول میزبانی لیگ قهرمانان آسیاست

روزنامه الانباء کویت نیز اعلام کرد که شانس قطر برای میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بالاست.

همچنان قطر شانس اول میزبانی لیگ قهرمانان آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های خبری عربی از طریق منابع آگاه خبر دادند که قطر کاندیدای اصلی میزبانی مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا است که همچون فصل گذشته قرار است به صورت متمرکز در این کشور برگزار شود.


روزنامه الانباء کویت در خبری نوشته است: فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در دو منطقه غرب و شرق در قطر برگزار شد که در نهایت اولسان هیوندای در دیدار فینال موفق به شکست پرسپولیس شد و به عنوان قهرمانی رسید. کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاست شیخ سلمان بن ابراهیم در حال بررسی کشورهای میزبان منطقه غرب آسیاست که قطر کاندیدای اصلی میزبانی این دوره از رقابت هاست.


این روزنامه در ادامه آورده است که: علی رغم اینکه فدراسیون فوتبال کشورهایی نیز عربستان، ایران، اردن، امارات و عراق برای میزبانی اعلام آمادگی کرده بودند، اما قطر به دلیل قید و بندهای کمتری که برای مقابله با کرونا نسبت به سایر کشورها دارد، شانس بیشتری برای میزبانی دارد.


قرار است طی چند روز آینده سرنوشت این داستان به سرانجام برسد و مشخص شود که کدام کشور میزبان رقابت ها خواهد بود و بازی ها در کشور قطر برگزار می شود یا کشورهای دیگری برای این قضیه انتخاب خواهند شد. علاوه بر این، AFC تأکید کرد که هنگ کنگ نیز جزو کشورهای کاندیدا برای میزبانی لیگ قهرمانان و جام کنفدراسیون آسیاست.

دیدگاه‌ها