کد خبر : 1739895 | 07 اسفند 1399 ساعت 15:32 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم کاناوارو در لیگ قهرمانان جایگزین شاندونگ شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تیم گوانگژو اورگرانده جایگزین شاندونگ در گروه دهم لیگ قهرمانان آسیا شده است.

تیم کاناوارو در لیگ قهرمانان جایگزین شاندونگ شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاندونگ لیونگ که با پیروزی دو بر صفر مقابل جیانگسو سونینگ به مقام قهرمانی جام حذفی چین رسید و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده بود با تصمیم AFC از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان منع شد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش اعلام کرده بود که مجوز حرفه ‌ای باشگاه شاندونگ لیونگ چین لغو شده و این باشگاه حق شرکت در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا را ندارد. پس از این اتفاق بود که AFC در مورد شرایط جدول رده بندی سوپر لیگ این کشور بررسی هایی را به عمل آورد.


پس از جمع بندی های صورت گرفته، تغییراتی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در جدول لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمد. بدین ترتیب تیم گوانگژو اورگراند که در گروه I حضور داشت، به گروه J (گروه دهم) منتقل شد و جای شاندونگ را گرفت.


تیم بیجینگ گوان هم به گروه I منتقل شد. تیم جیانگسو سونینگ قهرمان سوپرلیگ چین که در گروه هفتم قرار داشت، در همان گروه باقی ماند و تغییری در برنامه بازی‌های این تیم ایجاد نشد. به این ترتیب تیم شانگهای SIPG که به مقام چهارم سوپرلیگ چین رسیده بود، در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان به عنوان سهمیه غیر مستقیم کشور چین حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها