کد خبر : 1739896 | 07 اسفند 1399 ساعت 15:36 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی و پورتو به یک چهارم می رسند؟

۷میزبان در انتظار بازگشت؛ پورتو تنها میزبان برنده

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیشب در حالی به پایان رسید که آتالانتا و مونشن گلادباخ برابر حریفان خود شکست خوردند تا تمام میزبان ها به جز پورتو در دور رفت شکست خورده باشند.

۷میزبان در انتظار بازگشت؛ پورتو تنها میزبان برنده

به گزارش "ورزش سه"، در شب اول، بارسلونا با نتیجه ۴ بر ۱ برابر پاریس سن ژرمن شکست خورد و لایپزیش با دو گل از لیورپول.

 

 

1573480

 


در شب دوم در حالی که سوم و در حالی که سویا با یک گل از دورتمند پیش افتاد اما سه گل در همان نیمه اول دریافت کرد و در نهایت با نتیجه سه بر دو شکست خورد؛ اما پورتو دیگر میزبان این شب بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک،در حالی که گل اول این تیم را نیز مهدی طارمی به ثمر رساند یوونتوس را شکست دهد و امیدوار به این باشد تا با کسب نتیجه مناسب در دیدار برگشت پس از  دو سال بتواند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

 

 

1575437

 


در شب اول هفته دوم، اتلتیکو مادرید در حالی که در بخارست رومانی پذیرای چلسی بود با یک گل از این تیم شکست خورد تا در بازی برگشت محکوم به برد چلسی در استمفوردبریج باشد اتفاقی که در نیمه نهایی سال ۲۰۱۴ رخ داد و اتلتیکو مادرید با پیروزی سه بر یک در بازی برگشت موفق به صعود به فینال شد.

 

 

1575715

 

 

لاتزیو نیز دیگر میزبان ناکام این شب بود و برابر بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۴بر ۱ شکست خورد.دیگر تیم تیم ایتالیایی این مرحله یعنی آتالانتا هم با یک گل در برگامو مغلوب رئال شد تا هر سه تیم ایتالیایی در دور رفت شکست خورده باشند.


مونشن گلادباخ هم با دو گل از منچستر سیتی شکست خورد تا پورتو تنها میزبان پیروز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی باشد و سایر میزبانان امیدوار به بازگشت در خارج از خانه باشند اتفاقی که در سال های گذشته و در لیگ قهرمانان اروپا کم رخ نداده است.

 

 

1576071

 

 

دو فصل قبل آژاکس در حالی که در هلند مغلوب رئال شده بود با پیروزی پر گل در مادید موفق شد به مرحله یک چهارم برسد و در نیمه نهایی سرنوشتی متفاوت برای این تیم خورد و تاتنهام با هت تریک لوکاس مورا یکی از ماندگارترین بازگشت های لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد و به فینال این رقابت ها رسید.

در همان سال منچستر یونایتد نیز در حالی که در اولدترافورد با دو گل از پاریس سن ژرمن شکست خورده بود، در فرانسه با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و به یک چهارم رفت.سال گذشته نیز اتلتیکو مادرید در حالی که از لیورپول با دو‌گل عقب بود در وقت های اضافه سه گل را به ثمر رساند تا به مرحله یک چهارم برسد.

 

 

1576061

 


باید دید آیا باز هم میتوانیم شاهد بازگشت های خارج از خانه باشیم یا تمام تیم های پیروز خارج از خانه دور رفت به مرحله بعد میرسند.

 

فرحان ترغیبی

دیدگاه‌ها