کد خبر : 1739955 | 08 اسفند 1399 ساعت 00:34 | 37.1K بازدید | 1 دیدگاه

پس از برد 5-2 برابر آنتورپ؛

تمجید لوکاکو از رفتار ورزشی بازیکن رنجرز

روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، به قدری تحت تاثیر رفتار ورزشکارانه آلفردو مورالس، ستاره رنجرز، قرار گرفت که در شبکه های اجتمایی به ستایش از این بازیکن کلمبیایی پرداخت.

تمجید لوکاکو از رفتار ورزشی بازیکن رنجرز

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو یکی از تماشاگران بازی امشب آنتورپ و رنجرز از دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بود چرا که برادرش جوردن، در تیم بلژیکی آنتورپ هم بازی علیرضا بیرانوند است.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی و در حالی که دو تیم 1-1 مساوی بودند، مورالس در یک ضد حمله توانست خود را به دروازه آنتورپ برساند، در همین لحظه بود که جرمی گلین، مدافع آنتورپ، با مشکلی که به نظر می رسید کشیدگی ماهیچه باشد، به زمین افتاد.

 

1576276

 

مورالس بدون حتی یک لحظه مکث توپ را به بیرون شوت کرد تا تیم پزشکی بتوانند بلافاصله به زمین بازی آمده و به وضعیت گلین رسیدگی کنند. این حرکت ورزشی مورالس باعث شد تا لوکاکو بلافاصله به تمجید از او و رفتاری که نشان داده است بپردازد.

 

1576274

 

ستاره اینتر در توییتر خود نوشت: "بازی جوانمردانه از سوی مورالس بازیکن گلاسکو رنجرز. در دهانه دروازه بود و به خاطر بازیکن مصدوم حریف ایستاد... یک رفتار ورزشی فوق العاده."

 

رنجرز در بازی برگشت از دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر یاران بیرانوند 5-2 به پیروزی رسید تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست 9-5 حریف بلژیکی به دور بعدی این رقابت ها صعود کند.

دیدگاه‌ها