کد خبر : 1740061 | 08 اسفند 1399 ساعت 18:16 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

با تحسین سطح بالای او در تمرینات؛

حمایت سولسشر از مارسیال: او کیفیت و کلاس دارد

آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد، این روزها دوران سختی را در این تیم می گذراند و با آمادگی کامل فاصله زیادی دارد. اما اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد از کیفیت و کلاس بالای او تمجید کرده است.

حمایت سولسشر از مارسیال: او کیفیت و کلاس دارد

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر در کنفراس پیش از بازی روز یکشنبه منچستریونایتد برابر چلسی، فاش کرد که از عملکرد آنتونی مارسیال در تمرینات راضی است و با حمایت از مهاجم شیاطین سرخ ابراز امیدواری کرد که پس از یک رشته ناکامی، او هر چه زودتر به بهترین فرم خود برسد.

 

مهاجم فرانسوی منچستریونایتد این فصل در تمام رقابت ها تنها هفت گل به ثمر رسانده و از این تعداد تنها چهار گل در لیگ برتر وارد دروازه شده است.

 

1576478

 

سولسشر در پاسخ به این پرسش که از شماره 9 خود چه انتظاری دارد، گفت: "آنتونی می داند که ما چه یم خواهیم و او واقعا دارد به سختی تلاش می کند تا برای تیم مثمر ثمر باشد. این چیزی است که هر روز در تمرینات مرا خوشحال می کند.

 

او قرار نیست که یک گوشه بنشیند و منتظر بماند تا ببیند چه اتفاقی می افتد. مارسیال می داند که خودش باید اتفاقات را رقم بزند و خودش باید به خودش جسارت بدهد و خودش را راهنمایی و هدایت کند، چرا که ما می دانیم او کیفیت و کلاس بالایی دارد.

 

همه در برهه هایی دچار مشکلات و سختی ها می شوند و آنتونی را هم دیده ایم که سخت کار می کند و این موضوع اصلی است."

 

1576479

 

مارسیال در این فصل در 20 بازی در لیگ برتر برای منچستریونایتد به میدان رفته که حاصل کار او چهار گل و سه پاس گل بوده است.

او در لیگ برتر تقریبا در هر 347 دقیقه یک گل زده که این به معنای افت بسیار شدید نسبت به فصل گذشته است که توانست لیگ را با 17 گل به پایان برساند و به طور متوسط در هر 155 دقیقه یک گل زده بود.

دیدگاه‌ها