کد خبر : 1740063 | 08 اسفند 1399 ساعت 18:33 | 26.9K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس باید به باور داشتن ادامه دهد؛

پیرلو: اگر می‌توانستم خودم به زمین می‌رفتم

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، تایید کرده که این تیم به دلیل برنامه فشرده بازی ها و همچنین تعداد اندک بازیکنانی که در دسترس دارد، از کمبود انرژی رنج می برد، اما قهرمانی در سری آ همچنان هدف بیانکونری است.

پیرلو: اگر می‌توانستم خودم به زمین می‌رفتم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز شنبه میهمان هلاس ورونا است و پیرلو انتظار دارد که بازی سختی را در زمین حریف و برابر شاگردان ایوان یوریچ در پیش داشته باشند.

 

پیرلو گفت: "بازی بسیار سخت و فیزیکی خواهد بود. یوریچ فوتبال خوب یارائه می دهد و نبرد های تن به تن زیادی را در بازی به وجود می آورد. باید مواظب دویدن های آنها و بازی آنها باشیم."

 

پیرلو تایید کرد که هیچ کدام از مصدومان یووه به بازی برابر هلاس ورونا نخواهند رسید.

 

1576481

 

پیرلو افزود: "هیچکس از مصدومیت بازنخواهد گشت، رادو دراگوسین احتمالا یکی از گزینه های ما برای قرار گرفتن در ترکیب از ابتدای بازی باشد. خوشبختانه ما بازیکنی مثل آدرین رابیوت را داریم که باعث می شود یک هافبک اضافه داشته باشم که بتوان ترکیب را تغییر داد.

 

به علاوه بازیکنان جوان ما همچنین بنتانکور و آرون رمزی و وستون مک کنی را نیز داریم."

 

پیرلو در پاسخ به این سوال که چرا در هفته های اخیر فلسفه بازی خود را تغییر داده است، گفت: "این خیلی با مسابقات مختلف ما ارتباط دارد، همچنین به تعداد بازی هایی که انجام می دهیم و متاسفانه همچنین به تعداد بازیکنان اندکی که در اختیار داریم نیز مربوط است.

ما همیشه به همان بازیکنان همیشگی بازی داده ایم و در نتیجه این طبیعی است که از نظر انرژی کم بیاوریم. این همچنین به نوع بازی هم بستگی دارد."

 

پیرلو همچنین راجع به وضعیت مصدومان این تیم گفت: "خبر جدیدی نیست. برای آلوارو موراتا باید چند روزی صبر کنیم تا  تکلیف مشخص شود، فعلا باید تا روز یکشنبه استراحت کند.

برای پائولو دیبالا هم بهترین راه حل های ممکن را بررسی کردیم تا بتوانیم او را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار بگیریم.

دیبالا در خطر رفتن زیر تیغ جراحی نیست. او از پزشکان مشورت گرفته و حالا خواهیم دید که بهترین درمان برای او چه خواهد بود. دوران بهبودی دیبالا متاسفانه طولانی شده و نتوانسته ایم او را در جمع خود داشته باشیم.

 

فدریکو برناردسکی یکی از گزینه های ما برای بازی برابر ورونا است. او چند باری برای ما بازی کرده و همیشه نمایش خوبی داشته.

ما باید به بازیکنانی که داریم قناعت کنیم و بالاجبار با نفراتی که در دسترس هستند بازی خواهیم کرد. از ابتدای فصل می دانستیم که این فصلی بسیار سخت خواهد بود.

 

متاسفانه علاوه بر برنامه فشرده بازی هایمان، بازی با ناپولی هم به تعویق افتاد که باعث خواهد شد یک دوره پرفشار دیگر مثل این را در پیش داشته باشیم. ولی خب به هر حال حالا که اینجا هستیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

 

1576480

 

پیرلو در ادامه به شوخی گفت: "من خودم آماده هستم اما نمی توانم بازی کنم. با خوشحالی تمام بازی می کردم اما نمی توانم. "

 

سرمربی یوونتوس هنوز از بردن دهمین جام قهرمانی پیاپی سری آ ناامید نشده و اضافه کرد: "ما همچنان در مورد قهرمانی صحبت خواهیم کرد. این همچنان هدف ما است.

باید با عطش بردن جام قهرمانی ادامه دهیم چرا که قهرمانی هنوز در دسترس ما است. ما یوونتوس هستیم و باید تا آخرین لحظه به قهرمانی باور داشته باشیم."

دیدگاه‌ها