کد خبر : 1740070 | 08 اسفند 1399 ساعت 18:57 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

پس از درآمدن قرعه منچستریونایتد به نام میلان؛

پیولی: یونایتد بزرگترین شانس قهرمانی در لیگ اروپاست

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از اینکه این تیم در دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا قرار است با منچستریوناید روبه‌رو شود، از شیاطین سرخ به عنوان بزرگترین شانس قهرمانی در این رقابت ها یاد کرد.

پیولی: یونایتد بزرگترین شانس قهرمانی در لیگ اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی میلان را بزرگترین شانس قهرمانی در لیگ اروپا دانست اما در عین حال از لحظات باشکوهی در تاریخ روسونری نیز یاد کرد.

 

میلان در پایان این ماه پس از 11 سال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با منچستریونایتد رو‌به‌رو خواهد شد و خبرگزاری اسکای اسپورت ایتالیا گزارش کرده که بعضی بازیکنان روسونری با لبخندی طعنه آمیز بر لب ها به این قرعه واکنش نشان دادند.

 

آخرین مسابقه دو تیم به شکست 4-0 روسونری در اولدترافورد انجامید اما این تنها باری بود که یونایتد توانست میلان را در مسابقه ای اروپایی حذف کند.

 

1576496

 

پیولی نیز با اشاره به تاریخ پرافتخار میلان در برابر منچستریونایتد در دیدارهای گذشته، گفت: "این مسابقه ای برانگیزاننده برای ما خواهد بود. ما با بزرگترین شانس قهرمانی در این مسابقات روبه‌رو خواهیم شد.

رقیب و استادیومی که لحظات باشکوهی از تاریخ ما را به یاد می آورند."  

 

منچستریونایتد در 21 اسفند ماه و در دیدار رفت میزبان میلان است و دو تیم یک هفته بعد در 28 اسفند در سن سیرو بازی برگشت را برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها