کد خبر : 1740077 | 08 اسفند 1399 ساعت 20:33 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

کار هراز و شهداب به بازی سوم کشید

تیم والیبال شهداب یزد با شکست تیم هراز آمل کار را به بازی سوم کشاند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی روز یکشنبه مشخص شود.

کار هراز و شهداب به بازی سوم کشید

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، تیم‌های والیبال هراز آمل و شهداب یزد امروز (جمعه) از ساعت ۱۷ در سالن فدراسیون مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در دور برگشت مرحله پلی آف مسابقات در حالی برابر هم قرار گرفتند که شاگردان عطایی بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. در بازی امروز نیز شاگردان محمد عمده غیاثی در تیم شهداب یزد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند تا کار به بازی سوم کشیده شود. دو تیم روز یکشنبه از ساعت ۱۴ مقابل هم قرار خواهند گرفت و برای صعود به نیمه نهایی تلاش خواهند کرد.

 

تیم شهداب یزد در حالی که ست چهارم با اختلاف ۸ امتیاز از حریف پیش بود و در آستانه پیروزی در بازی قرار داشت با تعویض طلایی بهروز عطایی و استفاده از بازیکنان ذخیره هراز آمل مواجه شد. هراز با درخشش بازیکنان ذخیره خود با کسب ۹ امتیاز متوالی علاوه بر جبران اختلاف امتیاز ایجاد شده از حریف پیش و برنده ست شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم نیز شهداب پیروز و کار به بازی سوم کشیده شد.

 

نتایج ست شماری؛


ست نخست: ۲۵ بر ۲۳ به سود شهداب یزد
ست دوم: ۲۵ بر ۲۳ به سود هراز آمل
ست سوم: ۲۵ بر ۲۳ شهداب یزد
ست چهارم: ۲۵ بر ۲۱ به سود هراز آمل
ست پنجم: ۱۵ بر ۱۲ به سود شهداب یزد


تیم‌های سپاهان و فولاد سیرجان دو تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی هستند که برای حضور در فینال با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد نیز برای تعیینِ، دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی روز یکشنبه از ساعت ۱۷ برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

کد خبر 5156715

 

ساناز سلیمان آبادی

 

دیدگاه‌ها