کد خبر : 1740098 | 08 اسفند 1399 ساعت 22:54 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای رئالی ها؛

تغییر مثبت در مذاکرات راموس و رئال برای تمدید قرارداد

رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که برای طرفداران رئال ماردید خبر خوبی در راه است و سرخیو راموس و فلورنتینو پرز همچنان مشغول مذاکره برای تمدید قرارداد کاپیتان باتجربه لوس بلانکوس هستند.

تغییر مثبت در مذاکرات راموس و رئال برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سرخیو راموس پیشنهاد اولیه رئال مادرید برای تمدید قرارداد را رد کرد، این گمان به وجود آمد که روابط خوب کاپیتان رئال با فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه، تیره و تار شده باشد.

 

اما جلسه ای که روز پنجشنبه بین دو طرف برگزار شد، نشان داد که رابطه حرفه ای که در طول سالیان دراز بین این دو به وجود آمده است، همچنان محترمانه، سالم و پا بر جا است.

مارکا گزارش کرده که راموس و پرز گفتگوی دوستانه و کوتاهی با یکدیگر داشتند و به زودی مشخص خواهد شد که تمدید قرارداد برای دو طرف ممکن است یا خیر.

 

1576540

 

رئال مادرید در حال حاضر و پس از ضربه دیدن از بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، در حال کاهش دادن هزینه های خود است.

درخواست اولیه راموس شامل دستمزدی بسیار بالا و قراردادی سه ساله بود که پرز با توجه به بحران مالی فعلی نمی توانست با آن موافقت کند.

 

رییس باشگاه رئال مادرید به دنبال این است که با استفاده از مصدومیت فعلی راموس، اوضاع را تا پیش از بهبودی کامل او و بازگشت کاپیتان به زمین بازی سامان داده و تصمیم قطعی در مورد تمدید قرارداد گرفته شود.

گفته یم شود که راموس تا 16 مارچ و دیدار برگشت رئال برابر آتالانتا در چمپیونزلیگ به میادین باز خواهد گشت، البته هیچ فشاری روی راموس برای بهبودی سریع تر نیست.

 

پیشنهاد اولیه رئال مادرید به راموس هنوز پا بر جااست و در این بین راموس نیز از پذیرفتن پیشنهاد دیگر باشگاه ها سر باز زده است، هر چند به صورت قانون از ماه دسامبر می توانسته با دیگر باشگاه ها مذاکره کند.

 

1576541

 

با گذشت روزها حالا به نظر می رسد که راموس بیشتر امکان دارد با رئال تمدید کند تا با ترک مادرید به باشگاه دیگری بپیوندد.

راموس و باشگاه رئال که در ابتدا صحبت های تند و تیزی در مورد یکدیگر انجام داده بودند و به نظر می رسید به پایان همکاری طولانی مدت با یکدیگر رسیده و آشتی ناپذیرند، حالا لحن ملایم تری پیدا کرده اند و موقعیتی که به نظر حل نشدنی و غیرممکن می رسید به آرامی دارد به سوی توافق برای تمدید قرارداد پیش می رود.

دیدگاه‌ها