کد خبر : 1740104 | 09 اسفند 1399 ساعت 00:21 | 24K بازدید | 1 دیدگاه

نمایش درخشان ستاره ایرانی در لیگ دانمارک؛

تکرار بدشانسی جام جهانی برای سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی ستاره خط هافبک تیم وایله بولدکلاب در دیدار مقابل هورسنس یک گل زد که توسط VAR آفساید تشخیص داده شد.

تکرار بدشانسی جام جهانی برای سعید عزت اللهی

به گزارش "ورزش سه"، تیم وایله بولدکلاب در شبی که سعید عزت اللهی از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت، به مصاف ای سی هورسنس تیم زردپوش لیگ دانمارک رفت و این بازی در حالی برگزار شد که وایله برای صعود به رتبه هفتم به پیروزی در این بازی نیاز داشت.

 

در دقیقه 33 نیمه اول عزت اللهی سانتر ارسالی روی دروازه حریف را با ضربه ای دیدنی وارد دلاچ دروازه بان هورسنس کرد تا وایله در این بازی خانگی پیش بیفتد اما دقایقی بعد کمک داور ویدیویی اعلام کرد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده تا گل مردود شود و عزت اللهی ناکام بماند.

 

با این حال هافبک دفاعی تیم ملی که در جام جهانی و مقابل اسپانیا نیز یک گل آفساید از روی ضربه ایستگاهی زده بود، در ادامه مسابقه فرم خود را حفظ کرد و دو دقیقه پس از این گل کرنر ارسالی روی دروازه خودی را دفع کرد.

 

او دو بار در این بازی با شوت از راه دور دروازه حریف را هدف گرفت اما یکی از بالای دروازه و دیگری از سمت چپ به بیرون رفت. هافبک راست پای وایله ضربه نخست را در دقیقه 56 زد که و یک ربع بعد نیز پاس آلان سوسا را با شوت همراه کرد اما بدشانس بود و ضربه اش در چارچوب قرار نگرفت.

 

دیگر بازیکنان تیم وایله نیز موفق به گلزنی در ادامه دقایق نشدند تا در روز نمایش درخشان سعید عزت اللهی، قرمزهای لیگ دانمارک دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهند اما با یک بازی بیشتر، به جایگاه هشتم جدول بروند.

 

عزت اللهی در این بازی 29 پاس داد که 16 تا در زمین حریف بود و نرخ 73% دقت نیز برایش به ثبت رسید. او همچنین در 13 دوئل شرکت کرد و در 7 تا به برتری رسید و دو دریبل موفق هم داشت.

 

وایله هفته آینده در دیداری حساس به مصاف کپنهاگن تیم معروف لیگ دانمارک خواهد رفت که برای صدرنشینی تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها