کد خبر : 1740263 | 09 اسفند 1399 ساعت 17:59 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

جهانشاهی: کسانی که از باخت ناراحتند، به این مسائل اعتقاد دارند؛

واکنش مدیرعامل شهرداری سیرجان به جادوگری در فوتبال زنان

مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان می گوید کسانی که از باخت سپاهان ناراحت شده اند، ماجرای جادوگری را پیش کشیده اند.

واکنش مدیرعامل شهرداری سیرجان به جادوگری در فوتبال زنان

به گزارش "ورزش سه"، گوئینی در سال 96 و به دلیل ریختن یک مایع روی خط دروازه تیم میهمان در سیرجان، که تیم خونه به خونه بود، ابتدا به صورت مادام العمر و سپس به مدت یکسال از حضور در فعالیت های فوتبالی محروم شد ولی حالا این چهره جنجالی دوباره بازگشته و در حاشیه یک مسابقه فوتبال در حالی که چیزی داخل یک نایلون پلاستیکی سفید به همراه داشته خبرساز شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان در مورد این موضوع اینطور نوشته است:« گویینی در روز برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه صفاییه اصفهان با کیسه نایلونی در دستش حاوی فضولات چهارپایان حضور داشته و زمانی که متوجه می‌شود شخصی در حال فیلم‌برداری از او است سعی در فرار از دست تصویربردار دارد.»

 

1576749


در همین رابطه گفتگویی با مهدی جهانشاهی مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان انجام دادیم و او ضمن تقدیر بابت پیگیری این موضوع، توضیح داد:« متاسفانه خبرنگاری که خبر را تنظیم کرده است، ظاهرا موضوع را بررسی نکرده است. این یک داده ناقضی است که تجزیه و تحلیل شده است.»

 


او سپس در مورد دیدار تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان و سپاهان که در اصفهان برگزار شد، اضافه کرد:« خب این دیدار حساسی بود و توقع نمی رفت تیم سپاهان با این نتیجه مغلوب ما بشود. اما در روزی که بچه های ما خوب کار کردند، بردیم. البته این پیروزی حاصل یکی دو روز نیست. چندین سال است که برنامه ریزی کرده ایم. 6 سال است که روی سکو هستیم و بازیکنان زیادی را به تیم ملی معرفی کرده ایم.»

 

1576747

 


او ادامه داد:« این موفقیت ها به خاطر توان منابع انسانی ما بوده است؛ نه جادو  جنبل. که اصلا اعتقادی به این مسائل نداریم. می گویند ایشان ( گوئینی) همسر کاپیتان تیم است ولی او اصلا در استادیوم حضور نداشته است و اگر باشد هم ما اصلا اعتقادی به این مسائل نداریم. مگر اینکه فردی که خبر را تنظیم کرده یا افرادی که از این باخت ناراحت شده اند، اعتقاد به این مسائل دارند؛ وگرنه بازی نه با جادو و نه جنبل و نه خرافه پرستی به دست نمی آید. شما بروید گل های بازی را ببینید. همه گل ها را تحسین کرده اند. حالا یک فردی هم از نتیجه ناراحت است و می گوید ما به خاطر رنگ پیراهن داور باخته ایم. چند روز بعد می گویند به خاطر جادوگری باخته ایم. اگر ایشان اعتقادی به جادو و جنبل دارند، داشته باشند ولی ما نداریم.»

 


مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان حرف هایش را از سر گرفت و گفت:« باشگاه های ما کارنامه روشنی دارد. یکی از بهترین باشگاه های کشور در زمینه بازیکن سازی هستیم و بسیاری را به ستاره های ملی تبدیل کرده ایم. احساس می کنم که طرح این مسائل چیزی از شایستگی باشگاه و مجموعه کاری ما کم نخواهد کرد.»

 


جهانشاهی ادامه داد:« دوستانی که این مسائل را هم مطرح کرده اند، حسابشان از باشگاه سپاهان جدا است. سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ است و همیشه با ما رقابت داشته اند. دو سال پیش هم زن و مرد در استادیومشان بودند و ما با آنها بازی کردیم و ما دوم شدیم و آنها سوم. بعضی افراد به این مسائل دامن می زنند تا ذهن افراد عمومی را درگیر کنند. ما که اعتقادی نداریم؛ اگر آنها می خواهند اعتقاد داشته باشند، داشته باشند.»

 

هفته دوم از مرحله پلی آف لیگ برتر فوتبال بانوان بین تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ در ورزشگاه صفائیه مبارکه برگزار شد. این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ به سود تیم شهرداری سیرجان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها