کد خبر : 1740275 | 09 اسفند 1399 ساعت 19:10 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت مدافع رئال مادرید:

گفته بودم مندی به امباپه مدافعان چپ تبدیل می شود

مدیر برنامه فرلاند مندی، مدافع رئال مادرید، می گوید او از یوونتوس نیز پیشنهاد داشته اما نهایتا راهی باشگاه اسپانیایی شده است.

گفته بودم مندی به امباپه مدافعان چپ تبدیل می شود

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 بود که باشگاه رئال مادرید برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود مدافع فرانسوی لیون یعنی فرلاند مندی را به خدمت گرفت. عملکرد مندی در ابتدا با برخی انتقادات روبرو شد اما رفته رفته او به یک بازیکن کلیدی در ترکیب کهکشانی ها تبدیل شد و طی ماه‌های گذشته مارسلو را به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل کرده است. مندی همچنین چند شب پیش در جریان بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تک گل ارزشمند تیم زین الدین زیدان در برگامو را به ثمر رساند.

 

یوان لی می، مدیر برنامه فرلاند مندی، فاش کرد که او پیش از رئال مادرید از یوونتوس نیز پیشنهاد داشته است. او در این باره گفت: " ما با یوونتوس مذاکره کردیم اما آنها الکس ساندرو را در اختیار داشتند. حقیقت این است که رئال مادرید او را بیش از دیگران می خواست. دو سال پیش من گفتم که فرلاند به امباپه مدافعان چپ تبدیل خواهد شد و من حق داشتم.

بازی کنار قهرمانان در رئال مادرید می تواند باعث پیشرفت شما شود و در حال حاضر نمی توانم به یک دفاع چپ کامل تر از او فکر کنم."

 

 

1576113

 

 

گل مندی مقابل آتالانتا: "این چیزی است که آنها بارها در تمرین امتحانش کرده اند.اما معمولاً این هافبک است که شوت می زند.  زیدان هم از این که مندی مسئولیت شوت زدن را برعهده گرفت قدردانی کرد. "

 

آینده ممفیس دیپای: " این یک راز نیست که او می‌خواهد به رونالد کومان در بارسلونا بپیوندد. با این حال بارسلونا در حال حاضر چندین مهاجم دارد و آنها نمی توانند پول زیادی خرج کنند. جذب بازیکنان آزاد خاص پاراتیچی است و به نظر می رسد دیپای در کنار کریستیانو بازی خواهد کرد. "

 

 

1574270

دیدگاه‌ها