کد خبر : 1740336 | 10 اسفند 1399 ساعت 01:16 | 21.5K بازدید | 1 دیدگاه

ورونا ۱-۱ یوونتوس: تیم پیرلو قهرمانی نمی‌خواهد

یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل ورونا با تساوی 1-1 متوقف شد.

ورونا ۱-۱ یوونتوس: تیم پیرلو قهرمانی نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدای شاگردان آندره‌آ پیرلو با گل کریس رونالدو از حریف پیش افتادند اما در دقایق پایانی ورونا به گل تساوی رسید تا یوونتوسی ها از این دیدار خارج خانه تنها به یک امتیاز برسند و فاصله‌شان با میلان، تیم دوم جدول، سه امتیاز باقی بماند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و بعد از اینکه دقایق ابتدایی بدون موقعیت خاصی سپری شد، در دقیقه 8، چیزی نمانده بود که ورونا به گل اول بازی برسد اما واکنش عالی وویژک شزنی روی ضربه مارکو فارائونی، دروازه یووه را نجات داد.

در ادامه این یوونتوسی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت، توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین ترتیب ادامه پیدا کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوس هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 49 بود که حرکت خوب فدریکو کیه‌زا و پاس در عرض او در محوطه جریمه، رونالدو را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

 

1576906

 

بعد از این گل بازیکنان میزبان برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما خیلی زود یوونتوسی ها بر بازی مسلط شدند اما این برتری ثمر چندانی نداشت.

در دقایق پایانی بازیکنان ورونا پیش کشیدند و در دقیقه 77، کار را به تساوی کشیدند. لازوویچ که در سمت راست محوطه جریمه یووه صاحب توپ شده بود، ارسال بلندی انجام داد که آنتونین باراک با یک پرش بلندی و ضربه سری دیدنی، آن را تبدیل به گل کرد.

 

1576907

در دقایق پایانی هر دو تیم برای زدن گل برتری تلاش زیادی کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 86، لازوویچ یک گل سه امتیازی برای ورونا به ثمر برساند اما شزنی با یک واکنش به موقع، توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد تا در نهایت بازی با همان تساوی 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها