کد خبر : 1740340 | 10 اسفند 1399 ساعت 01:41 | 136K بازدید | 156 دیدگاه

فرد برگزیده شما کدام نامزد است؟

آخرین نظرسنجی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

چهار نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با انتشار برنامه و رایزنی برای دریافت جلب رای، صبح فردا وارد مرحله پایانی انتخابات می شوند.

آخرین نظرسنجی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اتفاقات انتخابات روز دهم اسفندماه فدراسیون فوتبال، یکی از متفاوت ترین و داغ ترین های تاریخ برگزاری یک انتخابات ورزشی در ایران باشد. انتخاباتی پرهیاهو قرار است در سالن اجلاس سران و با ابعادی تازه برگزار بشود.

 


از زمان ثبت نام نامزدها برای انتخابات تا ظهر امروز که در نهایت فرد برگزیده مجمع، تاج ریاست را بر سر خواهد گذاشت، روزهای پر فراز و نشینی برای تمامی کاندیداها طی شده و هر یک از از آنها با شیوه خود مسیر جلب رای را در پیش گرفته اند؛ نامزدهایی که هر کدام از آنها موافقان و مخالفان جدی دارند و رقابتی سخت و فشرده را تا لحظه آخر رای گیری در پیش خواهند داشت؛ تا جایی که امروز یکی از برگزارکنندگان انتخابات عقیده داشت، این غیرقابل پیش بینی ترین رقابت انتخاباتیِ ممکن خواهد بود.

 

اما در حالی که اعضای مجمع فرد مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد و رئیس فدراسیون فوتبال در یک یا دو مرحله با بیشترین آراء روی صندلی ساختمان 6 طبقه سئول خواهد نشست، علاقمندان به فوتبال نیز بخشی از گرمای انتخابات در ماه های گذشته بوده اند و با نظرات موافق و مخالف بر تنور رای گیری دمیده اند.

 


و حالا و در فاصله 12 ساعت تا انتخاب رئیس بعدی فوتبال ایران که در شرایطی خطیر سکان هدایت این رشته ورزشی را بر عهده خواهد گرفت، از بین یکی از این 4 نفر انتخاب خواهد شد. نفرات به ترتیب الفبا؛ مصطفی آجرلو، شهاب الدین عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی.

 


این آخرین نظرسنجی درباره انتخاب رئیس است و شما هم می توانید فرد مد نظر خود را با ذکر دلیل زیر این پست اعلام کنید؛ اگرچه شما در مجمع فدراسیون حضور ندارید، اما ممکن نظرات شما روی آرای مجمع 87 نفره فدراسیون فوتبال، تاثیر ولو اندکی داشته باشد.

 

در این نظر سنجی شرکت کنید و چهره مدنظر خود را با ذکر دلیل انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ها