کد خبر : 1740344 | 10 اسفند 1399 ساعت 02:32 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مدیرعامل سابق استقلال به ادعاهای مدیرعامل جدید؛

سعادتمند: حرف‌های مددی نابحق و اشتباه است

در حالی‌که مدیرعامل آبی‌پوشان پایتخت مدعی شده که مدافع کروات استقلال از سال گذشته دریافتی نداشته اما این خبر از سوی مدیرعامل وقت باشگاه استقلال رد شد.

سعادتمند: حرف‌های مددی نابحق و اشتباه است

به گزارش "ورزش سه" احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال که در ماه‌های گذشته سکوت اختیار کرده و ترجیح داده نسبت به حواشی آبی‌پوشان واکنش چندانی نداشته باشد، در شامگاه شنبه (دیشب) سکوت خود را در اینستاگرام شکست و به صحبت‌های احمد مددی مدیرعامل فعلی آبی‌ها درباره عدم دریافتی هروویه میلیچ از سال گذشته پاسخ داد.

 

1576915

 

سعادتمند در پاسخ خود مدعی شد هم میلیچ و هم دیاباته در فروردین‌ماه 99 از باشگاه استقلال دریافتی داشته‌اند و اسناد آن موجود است؛ طبق ادعای مدیرعامل سابق استقلال، در کمتر از یک ماه 257 هزار دلار به دیاباته و 21 هزار یورو به میلیچ پرداخت شده است.

 

وی در پاسخ به مددی، با ذکر این نکته که به دنبال همدلی، حمایت و آرامش در این مدت سکوت اختیار کرده، صحبت‌های مدیرعامل فعلی استقلال را ناحق خواند و البته به این موضوع هم اشاره کرد که در اواخر سال گذشته که این اتفاقات و بدهی‌ها از سوی باشگاه استقلال نسبت به اعضای کادرفنی و بازیکنان به ویژه دیاباته و میلیچ رخ داد، او سمتی در باشگاه نداشته و با شروع سال جدید مدیرعاملی خود را آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها