کد خبر : 1740345 | 10 اسفند 1399 ساعت 02:50 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهردار:تضمین بدهید ورزشگاه‌ها را نمی‌فروشید

در انتظار عیدی بزرگ حناچی به استقلال و پرسپولیس

روز گذشته (شنبه) جلسه‌ای با حضور شهردار تهران و مدیران ارشد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شد و درباره زمین‌های تمرینی دو تیم که توسط شهرداری اهدا شده، صحبت‌هایی انجام پذیرفت.

در انتظار عیدی بزرگ حناچی به استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" عصر روز شنبه جلسه‌ای با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و موضوع اصلی جلسه، انتقال سند دو ورزشگاه امام رضا(ع) و شهید کاظمی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بود؛ حناچی شهردار تهران در این جلسه گفت: این دو باشگاه عملاً در اختیار شماست اما انتقال اسناد نیاز به توافقاتی با وزارت ورزش دارد که در حال انجام آن هستیم؛ در عین حال شهرداری تهران تمام تلاش خود را می کند که فرآیند انتقال به انتها برسد و هرچه زودتر مشکل حل بشود.

 

او درباره اضافه کردن زمین به یکی از ورزشگاه هایی که قرار است به دو باشگاه داده شود، گفت: باید قدم به قدم جلو برویم تا کار پیش برود نگاه شهرداری در انتقال (ورزشگاه ها به این دو باشگاه) کاملاً فرهنگی است و به دنبال حل مشکلات این دو باشگاه است؛ البته هر دو تیم باید تضمین بدهند که در صورت انتقال سند این املاک قصد فروش آن را نخواهند داشت.

 

1576802

 

در ادامه این جلسه مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بر نقش اجتماعی شهرداری تهران در تقویت دو باشگاه تاکید کرد و گفت: ما آمدیم از شما عیدی بگیریم این عیدی هم سند دو ورزشگاه است؛ در تکمیل صحبت‌های صدری، احمد مددی مدیرعامل استقلال نیز در این جلسه گفت: همه چیز مهیا ست که یک اتفاق مبارک برای دو تیم پرسپولیس و استقلال بیفتد و دوست داریم این اتفاق در دوره آقای حناچی باشد. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دولتی هستند اما طبق قانون اجازه ندارند از بودجه دولتی استفاده کنند و تنها منبع درآمد آنها اسپانسر هاست. همین باعث شده باشگاه استقلال بدهی هنگفتی به بار آورد و مشکلات زیادی برایش ایجاد شود.

 

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس هم برای دقایقی در این جلسه با درخواست حمایت دو تیم سرخابی از سوی شهرداری تهران، گفت: حتی در گذشته شهرداری تهران یکی از حامیان مالی این دو تیم بود و ما هم انتظار داریم که این نقش اصلی شهرداری بیشتری شود. وی با قدردانی از حضور شهردار تهران در تمرینات پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: حضور شما نقش زیادی در کسب روحیه تیم داشت؛ ما در پرسپولیس به دنبال طرح هایی برای درآمد پایدار هستیم که می‌خواستم با معاونان جنابعالی طرح و درباره آنها گفتگو کنم.

 

شهردار منطقه 18 تهران هم در تصریح اقدامات انجام شده درباره انتقال دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس گفت: اتصال ورزشگاه امام رضا به مترو به گونه‌ای که ایستگاه در نزدیکترین نقطه به این باشگاه باشد از جمله این اقدامات است؛ با توجه به اشتیاقی که در ساکنان محلات اطراف این ورزشگاه‌ها وجود دارد، حضور این دو تیم در نشاط شهروندان تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت.

 

در پایان جلسه نیز، ایمان میری مدیر های وب که همراه مددی در این جلسه حاضر شده بود، با اشاره به مشکلات سندی دو ورزشگاه گفت: باشگاه استقلال در نظر دارد در صورت انتقال سند مالکیت ورزشگاه امام رضا طرح‌های توسعه خود را در آن پیاده کنند که ضرورت دارد بخشی از زمینهای اطراف که بلااستفاده است به آن اضافه شود.

دیدگاه‌ها