کد خبر : 1740352 | 10 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

پخش فیلم تبلیغاتی اسنیکرز متوقف شد

تبلیغ اسنیکرز با حضور کلوپ؛ نمک بر زخم لیورپولی‌ها

پخش تبلیغ کمپانی معروف شکلات اسنیکرز با حضور یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از اینکه این تیم به بدترین رکورد خانگی خود در 98 سال گذشته رسید، متوقف شد.

تبلیغ اسنیکرز با حضور کلوپ؛ نمک بر زخم لیورپولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، این روزها هواداران لیورپول دوران دردناکی را می گذرانند و چندان در حال و هوای لذت بردن از تبلیغات جدید اسنیکرز با حضور یورگن کلوپ نبودند.

اسنیکرز مجبور شد پس از نتایج ناامیدکننده اخیر قرمزها و مخصوصا چهار شکست پیاپی خانگی در آنفیلد، پخش فیلم تبلیغاتی خود با حضور یورگن کلوپ را متوقف کند.

 

1576928

 

در این تبلیغات یورگن کلوپ که با شور و هیجان مشغول بازی فوتبال دستی با سه بازیکن جوانتر از خود است با هیجان فریاد می زند: "2-5-3؟ هیچکس دیگر اینطوری بازی نمی کند!"

اما بعد مشخص می شود که او فقط نوجوانی گرسنه بوده که با خوردن یک شکلات اسنیکرز دوباره بر اعصاب خود مسلط می شود و به بازی با دوستانش می پردازد.

 

مدیر تبلیغات و بازاریابی این شرکت در مورد این تبلیغ گفت: "یورگن همان انرژی و شور و شوقی را به کمپین تبلیغاتی اسنیکرز آورد که در نبرد بالای جدول نیز به کار برده بود. به همین دلیل او بهترین شخص برای کمپین تبلیغاتی ما با شعار "شما وقتی گرسنه اید، خودتان نیستید" بود."

 

1576930

 

این فیلم تبلیغاتی در سال 2019 و پیش از شیوع کرونا فیلمبرداری شده بود، زمانی که ارزش و اعتبار یورگن کلوپ در جهان فوتبال نیز در بالاترین حد ممکن قرار داشت؛ لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شده بود و در حال بردن اولین قهرمانی در لیگ برتر پس از 30 سال بود.

 

اما بی اعصاب بودن کلوپ در ابتدای این تبلیغ، اکنون با تغییر شرایط و وضعیت فعلی تیم لیورپول، متفاوت از قبل به نظر می رسد و معنای دیگری را به ذهن مخاطب می آورد.

 

قرمزها 19 امتیاز با منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر، فاصله دارند و در چهار بازی خانگی پیاپی شکست خورده اند. از جمله در بازی برابر منچسترسیتی و همچنین رقیب همشهری شان اورتون. این بدترین نتایجی است که لیورپول از سال 1923 تاکنون در آنفیلد کسب کرده بود.

دیدگاه‌ها