کد خبر : 1740353 | 10 اسفند 1399 ساعت 09:20 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

برابری قنبری و روزبهان در یک رکورد منفی مشترک؛

پنالتی گل‌نکن‌ترین کاپیتان‌های فصل! (عکس)

در تقابل حساس روز گذشته لیگ برتر فوتبال زنان در اتفاقی جالب در اواخر نیمه نخست، دو فرصت پنالتی نصیب تیم‌ها شد که هیچکدام از آن‌ها به دروازه راهی پیدا نکرد.

به گزارش "ورزش سه" در بازی جذاب و البته جنجالی سپاهان اصفهان و وچان کردستان از سری دیدارهای هفته سوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان که روز گذشته در ورزشگاه صفائیه اصفهان دنبال شد، سلما رضوی داور مسابقه روز پر تنش و پر سوتی را گذراند و بارها با دستور خود بازی را از جریان انداخت تا بتواند به خوبی روی کنترل بازی تمرکز داشته باشد؛ او یکی از داوران شاخص فوتبال زنان به شمار می‌رود، روز گذشته در فاصله کمتر از 10 دقیقه دو بار در سوت خود به نشانه پنالتی دمید.

 

پنالتی اول را رضوی در شرایطی که سپاهانی‌ها با دو گل از حریف خود پیش بودند به سود طلایی‌پوشان اعلام کرد اما شقایق روزبهان کاپیتان طلایی‌پوشان که دو گل برتری تیمش را زده بود، نتوانست از این فرصت پنالتی بهره ببرد و هت‌تریک سه امتیازی خود را تکمیل کند تا همچنان با 8 گل و اختلافی 13 گله تا صدر جدول گلزنان، در جایگاه چهارم بماند.

 

1576934

 

دقایقی بعد از پنالتی که روزبهان از دست داد، داور باتجربه مسابقه این‌بار ضربه پنالتی به سود وچانی‌ها اعلام کرد تا آن‌ها هم فرصت کاهش اختلاف را به دست آورند و هم زهرا قنبری کاپیتان این تیم فرصت بازگشت به صدر جدول گلزنان را داشته باشد؛ اما کاپیتان وچان هم به مانند کاپیتان سپاهان قدر موقعیتش را ندانست و ضربه او توسط دروازه‌بان سپاهان مهار شد.

 

البته با دستور سلما رضوی و به دلیل جلو آمدن دروازه‌بان سپاهان این صحنه تکرار شد اما در تکرار هم قنبری پنالتی‌اش را از دست داد تا هم وچان در گلزنی در این مسابقه ناکام باشد، هم صدر جدول گلزنان دست‌نخورده بماند و هم این‌که هر دو کاپیتان جدال دیروز در کورس از دست دادن ضربه پنالتی برابر شوند.

 

1576933

دیدگاه‌ها