کد خبر : 1740356 | 10 اسفند 1399 ساعت 09:33 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان همکاری با مربی تیم ملی و اعتماد به یک جوان؛

شوک ناگهانی به ناآماده‌ترین سپاهانِ فصل (عکس)

تغییر در کادرفنی سپاهان، اتفاق غیرمنتظره بود که دیروز رسماً از آن پرده‌برداری شد تا پایان عمر حضور سرمربی سابق تیم ملی در جمع طلایی‌پوشان اعلام شود.

به گزارش "ورزش سه" هر چند شایعات ضد و نقیضی درباره احتمال جدایی مهناز امیرشقاقی سرمربی سابق تیم ملی که در لیگ امسال سکان هدایت سپاهان را برعهده گرفته بود و توانست این تیم را به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان برساند، پس از شکست دو گله مقابل شهرداری بم و سپس باخت تحقیرآمیز مقابل شهرداری سیرجان به گوش می‌رسید اما پیش‌بینی‌ها بر این بود که امیرشقاقی تا پایان فصل در کنار سپاهان خواهد ماند.

 

اما برخلاف آن‌چه پیش‌بینی می‌شد، امیرشقاقی پس از شکست 6 گله مقابل شهرداری سیرجان تصمیم به کناره‌گیری گرفت تا رضوان رضایی سکان هدایت طلایی‌پوشان را پس از استعفای مهناز امیرشقاقی تا پایان فصل برعهده گیرد؛ سرمربی که روز گذشته استراتژی جدیدی را در نوع بازی طلایی‌پوشان پیاده کرد و پس از بازی هم با ابراز خرسندی از عملکرد تیمش اذعان داشت: در حال حاضر یک تیم جدید هستیم که برنامه‌های خوبی نیز در پیش داریم. شرایطی برای ایشان پیش آمده که نخواستند به همکاری خود ادامه بدهند. برای ایشان که مربی به نام و بزرگی هستند ارزو‌ی موفقیت دارم.

 

باید دید رضایی که میهمان ناخوانده سرمربیان مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان است، می‌تواند با شگفتی‌سازی بازگشت سپاهان به کورس قهرمانی را رقم بزند و در سه مصاف پیش‌روی با نتایجی درخشان طلایی‌پوشان را بار دیگر به سکوی قهرمانی برساند یا خیر؟ شوک حضور او روی نیمکت سپاهان در گام اول مثبت بود و آن‌ها روز گذشته توانستند وچان کردستان را در اصفهان با دو گل از پیش‌روی بردارند.

 

1576949

دیدگاه‌ها